Vraag

Verhuizing lukt niet

  • 27 January 2021
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste forum,

Op 28 december zijn wij verhuisd. Ik heb deze verhuizing netjes 2 weken van te voren via mijnkpn doorgegeven en kreeg ook een bevestiging dat mijn abonnement op 28 december zou worden overgezet.

Dit was echter niet het geval. De jongen van de klantenservice vertelde mij dat de verhuizing was geannuleerd door KPN zelf, hier heb ik tevens nooit een bericht van gehad.

Na vele malen gebeld te hebben met KPN is dit probleem nog steeds niet opgelost omdat de klantenservice geen idee heeft wat ze moeten doen.

Ik word óf doorgestuurd naar iemand die het ook niet snapt óf ze hangen me op/ beëindigen de chat… ben er ondertussen wel een beetje klaar mee om te betalen voor een abonnement maar alleen een sneu digitenne kastje kunnen gebruiken. Ik word ook niet op de hoogte gehouden en krijg geen antwoord hierop omdat blijkbaar niemand weet wat ze aan het doen zijn.

Kan iemand mij een keer helpen aub??

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BVKM4, welkom hier. 

Je zit dus nu op jouw nieuwe adres nog steeds zonder diensten. Dat is niet fijn. Je wilt graag weten hoe het ervoor staat. Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee naar hoe het ervoor staat. 

Beste Bart,

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Er is een ticket aangemaakt op 19 januari, zie ik. De doorlooptijd van zo'n ticket loopt op tot 10 dagen. 
Ik ben nog even aan het achterhalen wat de status is van het ticket. Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten. 

 

Edit: De verhuisorders worden steeds om  onbekende reden afgewezen. Het ticket dat op dit moment ingediend is, gaat hierover. Zodra dit opgepakt is zou de verhuizing goed door moeten komen. 

 

Bedankt, dan wacht ik uw update even af.