Beantwoord

Verlengen met de oude voorwaarden

  • 14 October 2019
  • 7 reacties
  • 487 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nou een sim only abonnement, 2015 SO zorgeloos instap waarvan de contract duur al een jaar afgelopen is. Ik ben heel tevreden over mijn abonnement alleen nu is er wat veranderd in mijn thuis situatie waardoor ik een grotere bundel voor internet nodig heb. Eerst zou ik mijn abonnement nog kunnen verlengen met bijv. Onbeperkt bellen en 30 GB internet (inclusief KPN compleet korting en dubbele data) voor €25.- per maand of onbeperkt bellen en 100 GB internet (inclusief KPN compleet korting en dubbele data) voor €30.- per maand. Nou had ik die laatste optie graag willen toepassen alleen nou zijn de abonnementen in een keer veranderd naar kpn hussel wat een stuk onvoordeliger is in mijn situatie. Nou is het maximale 20 GB internet per maand, wat niet genoeg is in mijn situatie, of onbeperkt internet waar dan weer een limiet per dag aan zit voor €36.- per maand. Dit is een stuk duurder als die 100 GB per maand in de vorige abonnementen. Ook kun je bijv. Bij tele 2 een abonnement met onbeperkt internet voor €25.- per maand afsluiten en bij t-mobile voor €30.-. Dit scheelt nogal wat met jullie prijzen.

Nou is mijn vraag of dat ik als oude klant toch nog van de voordelen gebruik kan maken van de oude abonnementen en ik dus die 100 GB voor €30.- af kan sluiten of wat nu dan mijn andere opties zijn.

Groetjes,

Daniëlle
icon

Beste antwoord door PeterG 14 October 2019, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Je kunt nu alleen nog kiezen voor een van de KPN Hussel abonnementen.
https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only/

Data verdubbeling is er niet meer. Wel nog € 5 korting als je ook een vast internetabonnement bij KPN hebt.

Maar: mogelijk kun je je huidige abonnement nog verhogen. Dat kan een KPN moderator voor je nakijken a.d.h.v. je gegevens. Heb je die al ingevuld in het forumprofiel?
Hoi Peter,

Het nadeel van die KPN hussel abonnementen is dat ik dan een stuk duurder uit ben en ik zit vast aan dat datalimiet per dag. Als ik het een of twee weken geleden had afgesloten kon ik nog kiezen voor de abonnementen die ik omschreven had. Ook zie ik dan geen voordelen meer om bij KPN te blijven want bij een andere provider ben ik dan een stuk goedkoper uit met een onbeperkt data abonnement.

Volgens mij heb ik alle gegevens ingevuld die ze nodig hebben behalve mijn klantnummer, die kon ik nergens vinden.

groet,

Daniëlle
Klantnummer mobiel staat op de maandelijkse factuur. (die kan je toch wel vinden 😉 )

Het klopt. Met Hussel ben je duurder uit dan met de oude proposities. Maar die kunnen helaas niet meer genomen worden. Ik vind het ook jammer. Heb wéér m'n aanschaf eerste smartphone uitgesteld.
Eerst door keuzestress rondom het toestel. Had ik net m'n oog laten vallen op een Huawei gaat Trump er weer voor liggen zodat Google Huawei niet meer support. En m'n volgende keuze Nokia bleek daar ook last van te hebben.
En nu zijn de nieuwe abo's ook nog ongunstiger dan eerst. Ben voor hetzelfde (aan abo) € 4 per maand duurder uit dan wat ik op het oog had met de oude propositie. (€ 24 ipv € 20 met KPN Compleet verdubbelaar).

Dan nog maar even m'n gsm met abotje van € 12.

Qua mobiel dwingt KPN je eigenlijk om naar T-mobile over te gaan.
De vaste diensten van KPN bevallen me prima. Dat is bij T weer minder (qua opnemen en zenderaanbod). En ik luister veel radio. Die decoders van T zijn erg omslachtig naar radio te zetten.

Heb je al in MijnKPN gekeken of verhogen van je abonnement gewoon nog kan?
Ik snap niet zo goed waarom het zoveel duurder is geworden en je minder keus hebt. Ze prijzen zich nu een beetje uit de markt in vergelijking met andere sim only abonnementen....

ik zou mijn abo nu kunnen verhogen van zorgeloos instap naar zorgeloos premium, dan heb ik 100gb internet voor €32,50. Dit scheelt me dan maar €2,50 in vergelijking met die oude abonnementen.
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DanielleMerks, welkom hier.

 

Ik lees dat je graag wilt verlengen. Het liefst naar de oude propositie. PeterG heeft al duidelijk aangegeven dat dat er niet meer in zit. Dat kan gewoonweg niet meer. Als je nu wil verlengen, dan ga je naar de Hussel. Je hebt al naar deze abonnementen gekeken en komt er eigenlijk uit dat het niet is wat je zoekt. 

Daarop hebben jullie het gehad over het verhogen. Ik zie dat je die keuze inmiddels hebt genomen. :) Mocht je daar zo verder nog vragen over hebben, laat het dan weten. 

 

Hoi Peter,

 en ik zit vast aan dat datalimiet per dag.

Ik kan nergens bij de abonnementen een daglimiet vinden...

Reputatie 7
Badge +20

@PeterG, het daglimiet kun je terugvinden op de Unlimited Data pagina onder de Veelgestelde vragen onderin.Â