Vraag

verlenging afgewezen

  • 14 September 2019
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

ik ben al 7 jaar klant voor mobiel en thuis, nu wil ik mijn abonnement verlengen en dit word afgewezen. Mijn identiteit is niet bekend, ik zou dit heel snel opgelost zien worden.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Ronib Wat gek. Je bent dus al lang klant, maar nu je wilt verlengen lukt het niet. Heb je daar ook een uitleg over gekregen? Het lijkt me toch dat we je moeten kunnen vinden in onze systemen. Het gaat om je mobiele abonnement? Ik ga meekijken. Zou je -zoals Noordzee al vroeg- jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ronib Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Mag ik er vanuit gaan dat alles toch nog is goed gekomen? Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag.

Reageer