Beantwoord

Tijdens werkzaamheden verouderde kabel zichtbaar geworden

  • 18 October 2021
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Tijdens werkzaamheden in onze zijtuin is de kpn kabel zichtbaar geworden, maar lijkt heel erg verouderd/ in slechte staat. De kabel naar het huis toe is nog in perfecte staat, maar de aangesloten kabel vanaf het kpn punt die halverwege samenkomt met de kabel naar ons huis is in erg slechte staat.

Kan er vanaf het kpn punt een nieuwe kabel worden geschoten, zodat we ook weer een fatsoenlijke kabel loopt naar onze aansluiting aan huis. 

Ik heb een foto ervan, maar is blijkbaar te groot voor dit bericht.

 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 October 2021, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nee

Bedankt @Ik_Hussel voor het korte antwoord.

Hoe komt hier dan wel een nieuwe kabel te liggen? Dit is een kabel van kpn zelf (dus niet de aansluiting aan het huis vast, maar de kabel die daar weer op aangesloten is om aan te sluiten aan de kabel naar het huis) dus kan ook alleen door KPN opnieuw worden aangelegd lijkt mij.

 

 

Iets langer antwoord als Nee, een kabel word pas vervangen als die het niet meer doet, er zit een aardig dikke mantel omheen die er slecht uit kan zien, de werkelijke kabels zitten in het midden, dus gewoon begraven en klaar, als er niks meer werkt gaan ze zelf wel kijken.

Hallo @Annemiek31 de foto kun je op  je computer verkleinen en dan alsnog plaatsen.

 

Dank voor de tip :) blauw is de aansluiting aan huis. Andere deel is van het huis af.

Hallo @Annemiek31 zand er over, klaar is kees.

Pas gaan bellen als e.e.a. niet meer werkt, zoals eerder beschreven door @Ik_Hussel en @Doornekamp33Â