Beantwoord

Voicemail meldingen komen later binnen

  • 26 March 2019
  • 3 reacties
  • 1169 keer bekeken

Gistermiddag rond 15.00 uur is een voicemailbericht op mijn mobiele telefoon ingesproken.
Pas vanochtend kreeg ik (visual) melding van het bericht. Dit komt vaker voor dan alleen deze keer.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 March 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Dirk Visser, Goed dat je aangeeft dat ook jij problemen ervaart met de VVM. Het is al een tijdje bekend, maar tot nu toe is er geen oplossing voor de berichten die te laat of niet in de app verschijnen. Het gaat over de Visual Voicemail app van de iPhone. Apple is degene die het probleem moet oplossen met een update. Het is niet gezegd of dit volgende week is of volgende maand. Er is wel een workaround. Via 1233 kun je een sms notificatie instellen bij gemiste oproepen. Dit gaat via optie 2. Instellingen' > Optie 4' > Netwerkinstellingen. Zo krijg je alsnog een bericht wanneer er een bericht is ingesproken. Niet de gewenste oplossing, maar hiermee kun je jouw voicemailberichten in ieder geval weer op tijd beantwoorden.

Zojuist gebeld door KPN met hetzelfde advies en dat werkt. Kennelijk is men er bij Apple nog niet in geslaagd het op te lossen.

Reputatie 2

Soms helemaal geen bericht, soms 4 dagen later. Ik heb de workaround ingesteld, maar het is natuurlijk wel dwaas dat dit nog altijd niet opgelost is.