Beantwoord

Mobiel Internet abonnement per 1 oktober voor mij 10% duurder?

  • 20 September 2019
  • 11 reacties
  • 438 keer bekeken

Ik heb sinds april 2018 een mobiel abbo met een verplichte bundel (min 500mb) voor mijn iPad. Op het moment van afsluiten voor 15 euro per maand. Na een invlatiecorrectie in 2018 werd dit 15,46.
Nu is per 1 oktober 2019 de prijs van 15,46 naar 17,20 euro gegaan. Dat is een verhoging van nog 10% en valt niet onder een een eventuele inflatiecorrectie. Op de website van KPN is de prijs voor een 500mb nog steeds 15 euro. Wat gaat hier mis? Alvast bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 September 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Heb je naast dat data-only abonnement ook nog een ander mobiel abonnement of vast Internet van KPN?

Zo ja, dan zou dat data-only kaartje je niet meer dan €5,- per maand hoeven kosten.
Mij kost dat kaartje zelfs min €4,99. Zie dit topic.

Ben je overigens buiten de EU geweest met jouw iPad?
Zo ja, heb je de factuur gecontroleerd op buitenbundel-kosten?

Waar lees jij trouwens dat de kosten per 1 oktober verhoogd worden?
Ja ik heb ook nog een ander mobiel abonnement. De korting heb ik ook. Er zijn geen buitenbundel - kosten. Het gaat om een verhoging in de toekomst. De maand oktober.
Reputatie 7
Ja ik heb ook nog een ander mobiel abonnement. De korting heb ik ook. Er zijn geen buitenbundel - kosten. Het gaat om een verhoging in de toekomst. De maand oktober.
Dus jij betaalt nu ook €5,- voor dat data-only abonnement.


Waar lees je dat die kosten voor dat abonnement in oktober omhoog zouden gaan?
Ik haal het uit mijn MijnKpn na het overzetten of terugzetten van de 10Gb naar een 500mb bundel. Op dat moment krijg je een nieuw overzicht.
Reputatie 7
Ik haal het uit mijn MijnKpn na het overzetten of terugzetten van de 10Gb naar een 500mb bundel.
Kan je daar eens een screenshot plaatsen. Wel even persoonlijke gegevens zoals het "telefoon"nummer wegpoetsen.
Hierbij de screenshot..

Reputatie 7
Dat is heel apart en het lijkt me ook niet correct. Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren om hier eens in te duiken.

En anders zou ik het lopende abonnement beëindigen en een nieuwe afsluiten.

Dit is wat ik te zien krijg als ik dat abonnement zou willen veranderen.

Dank je voor je reactie. Maar zoals je ziet heb ik een bepaalde korting bij het afsluiten gekregen. Die krijg ik er nu niet meer bij. Oversluiten wordt voor mij nog duurder.
Reputatie 7
Dank je voor je reactie. Maar zoals je ziet heb ik een bepaalde korting bij het afsluiten gekregen. Die krijg ik er nu niet meer bij. Oversluiten wordt voor mij nog duurder.
Moet je me toch eens zeggen welke korting je dan niet meer krijgt.
In mijn screenshot is de €5,- KPN Compleet korting nog niet verwerkt.
Onderstaand wat je gaat betalen als je een nieuw data-only abonnement zou afsluiten.


Dat is dus €1,47 per maand minder dan wat jij nu betaalt.

Wel heb je opnieuw €25,- aansluitkosten en daarom zou ik toch nog even wachten op een reactie van een moderator van KPN.
Dat klopt maar voor de 10Gb ga ik meer betalen. Ongeveer 5 euro.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi E.

Dit is best vreemd en heeft zeker niets met de inflatiecorrectie te maken, dat is ergens ronde de 2,3%. Ik herken dit ook helemaal niet van onze kant, die bedragen die jij krijgt te zien dan. Ik vermoed dat dit een fout is Mijn KPN, daar ga ik mee bezig. Dit is hoe het in ieder geval bij ons staat, los van de inflatiecorrectie en de 2x € 5.- korting waardoor je op € 5.- uitkomt.



Laat het me vooral hier weten mocht je een factuur krijgen met dat bedrag, op basis daarvan kan ik erin duiken. 🙂