Beantwoord

Vorige abonnement terugzetten

  • 16 September 2019
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

wij hebben een paar dagen geleden een aanpassing op ons abonnement gehad, maar zijn ons gratis spottify kwijt geraakt, kan dit terug gezet worden?

groetend Fred Dijkstra
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 September 2019, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Spotify was nooit gratis, maar inbegrepen. Voor € 6. In twee stappen is dat gelijkgetrokken met de huidige abonnementen naar € 8,99. Sinds zomer 2017 is de bijdrage in de oude abonnementen gelijk aan de Spotify optie.
(als alle gratis toevoegingen niks kostten dan was dat abonnement toch dezelfde prijs geweest als het goedkoopste?! 😉 KPN gebruikte de term gratis terwijl eigenlijk inbegrepen bedoeld werd.)

Heb je zelf je abonnement gewijzigd? Via MijnKPN of telefonisch bijvoorbeeld?

Oude abonnementen worden niet meer geactiveerd en kunnen dus niet meer teruggezet. Maar voor de huidige prijs van Spotify hoeft dat dus niet. Je kunt het erbij nemen voor € 8,99. In het oude abonnement betaalde je dat er (inmiddels) ook voor. Via KPN is het € 1 goedkoper dan via Spotify zelf.
kpn.com/spotify
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Verhoging abonnement kosten. Ik zie dat je telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Het verhaal van PeterG klopt helemaal. Alleen is het in jou geval net even anders. De wijziging van een paar dagen was nog niet verwerkt. Mijn collega heeft deze lopende wijziging nog op tijd kunnen annuleren waardoor je het oude abonnement weer terug hebt, met daarin Spotify Premium. Als de wijziging van een paar dagen geleden volledig verwerkt zou zijn geweest, dan was deze mogelijkheid er niet meer geweest. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Mazzel! 😃

(alleen is Spotify dus ook niet gratis in dat abonnement)

Reageer