Beantwoord

VPN Verbinding

  • 26 June 2019
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik wil een VPN verbinding om vanuit huis te werken, maar werkt niet op mijn Experiabox V10.
Hoe moet ik dit oplossen ?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 June 2019, 19:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Anja Nieuwendijk , dat kun je het beste even overleggen met de ICT-afdeling van je werk, zij kunnen je de nodige inloggegevens verschaffen die je in moet vullen in bijvoorbeeld Windows 10.
Het modem heeft inderdaad geen VPN-server ingebouwd, maar het modem houdt ook geen VPN-cliënt-verbinding tegen als je die op je computer opbouwt.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Anja, welkom op het forum.

Jan legt dit goed uit. Een server heeft de Experiabox niet, maar we houden zeker geen client tegen om vanuit huis te werken. Nog wel even een controlevraag, heb je de Experiabox V10 of de V10A?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Anha, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.