Beantwoord

Vraag over telefoonnummer KPN

  • 11 November 2019
  • 4 reacties
  • 678 keer bekeken

ik krijg de volgende vraag van u? Klopt dit? Heb niks besteld en werd anoniem gebeld 

 

Uw referentie:?***********
Beste klant, wij hebben een vraag over uw bestelling. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Wilt u ons z.s.m. bellen op 0800-0202017 
(gratis).
Uw toegangscode is 3388446.
Kies daarna optie 4 (ma t/m vrij van 08.00 tot 18.00 uur). Mvg, KPN

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 November 2019, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou maar niet bellen. Zal wel een heel duur betaal nummer zijn.

Reputatie 7

Dat lijkt een legitieme mail/brief te zijn.

Zie ook dit topic.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Remco, welkom op het forum. 

Dat is inderdaad een legitiem nummer, het rare is dat je dit niet herkent. Op basis van dat klantnummer kan ik inderdaad een bestelling zien van 2 dagen geleden, gedaan in een KPN winkel in Almelo. Ik vermoed dat er waarschijnlijk een verkeerd e-mailadres is opgegeven o.i.d. Om dit kort te achterhalen, zou je je profiel willen aanvullen met adresgegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik namelijk kijken of er daadwerkelijk op jouw adres is besteld, of op een ander adres maar met verkeerde contactgegevens. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Remco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.