Beantwoord

Vragen na aanleiding van sales

  • 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1

Hi KPN,

ik had een vraagje na aanleiding van een telefoontje van Sales wat ik van jullie heb gehad. zoals een consument wel eens doet ga je online zoeken of er alternatieven zijn voor wat je voor internet en TV betaald. dus ik heb een aanvraag bij de paarse concurrent gedaan, en dan is het standaard zo dat je van jullie klantenbehoud een aanbod krijgt. heb ik opzich geen problemen mee, hoort erbij. ik heb aan de desbetreffende verkoper gezegd dat ik zijn aanbod in de gedachten zou houden.

wat ik echter wel een beetje raar vond is dat de verkoper precies wist wat ik allemaal met mijn verbinding deed, en wat ik er precies voor nodig had. Als IT'er ben ik zelf wel op de hoogte van een en ander, dus verbaasde ik me over het feit dat de verkoper mij vertelde dat ik meer internetcapaciteit nodig had, en niet meer snelheid. nou kan ik me voorstellen dat niet iedereen even IT vaardig is, maar dan zou ik als IT leek wel afvragen wat ze me dan proberen te verkopen.

kortgezegd lijkt het me niet de bedoeling dat jullie sales afdeling met een ietwat onzinnig verhaal over internet capaciteit jullie diensten probeert te verkopen.

dit bericht wil ik ook meer als een advies overbrengen dan echt een klacht, omdat ik jullie het afgelopen jaar met tevredenheid heb gebruikt.

met vriendelijke groet,

Feike

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 19 January 2021, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Fiekert en bedankt voor je bericht!

 

Helder verhaal en ik ben het met je eens dat dit niet de bedoeling mag zijn. Dit hoef je niet van KPN te verwachten dus goed dat je hier melding van maakt. Het is me ook een raadsel hoe iemand van sales kan zien wat jij allemaal doet met je verbinding omdat deze zaken helemaal niet inzichtelijk voor ons zijn (Wet op Privacy). Het enige wat ik vanaf hier zou kunnen zien, is hoeveel snelheid er binnenkomt op je modem. Wat je daar mee doet, is voor ons (gelukkig) een raadsel dus ik ben ook wel enigszins verbaasd over hoe jou gesprek met sales is verlopen. Ik zal dit signaal doorzetten en hoop dat hier iets mee wordt gedaan. Desondanks vind ik het fijn om te lezen dat je onze diensten het afgelopen jaar naar tevredenheid hebt kunnen gebruiken :)Â