Vraag

wanneer komt er nu eindelijk de monteur

  • 20 October 2020
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Sinds vorige week geen tv en slechte internet. Eerst gaf de tv aan dat hij de zenders niet kon vinden. Nu geeft hij aan dat de software niet gedownload kan worden

Via Twitter contact gehad en diverse dingen geprobeerd . Niets hielp. Kabels vervangen, rechtstreeks op de modem aangesloten.  Helemaal niets. Internet blijft ook steeds hangen. 

Zaterdag bijna de hele dag aan de lijn gehangen met een medewerker.  Hij heeft ook van alles geprobeerd maar kreeg het allemaal ook niet werkende.  Had ook al superwifi aangeschaft. Hier kon hij ook niet op inloggen.  Het ww op de achterkant werkt niet.

Er zou iemand op maandag tussen 10 en 12 langskomen.  Niemand gezien of gehoord.  Gebeld en er bleek ineens geen afspraak meer in het systeem te staan

 Vandaag weer Gebeld maar en er kon niets voor me gedaan worden dan alleen weer een melding te maken.

Voor mijn werk moet ik online vergaderingen en een cursus volgen. Dat gaat nu niet. Er wordt beloofd dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt. Niet dus. Weet dat het een aparte tijd is maar om zo om te gaan met vaste klanten dat jan echt niet.

Graag contact opnemen om deze week een afspraak te maken 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mvo1 ,

Ben je al gebeld? 

Anders toch maar weer zelf bellen…..

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Gisteren een kpn monteur geweest. Het internet is wel sneller maar nog steeds geen tv. Blijft foutcode 301 geven. Hij kon het ook niet oplossen en de collega’s die hij aan de lijn had ook niet. Van alles geprobeerd. Nieuwe kastjes etc. Niets geholpen

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Mvo1, welkom op het forum! Door grote drukte zie ik je topic nu pas voorbijkomen. Wat fijn om te horen dat er 23 oktober een monteur is geweest en dat hij tenminste een deel van je diensten heeft kunnen herstellen. Wel gek dat TV nog steeds niet werkt, geldt dit voor alle drie tv-ontvangers? Wil je het stappenplan voor foutcode 301 eens doorlopen? Mocht het niet werken, kun je me dan vertellen wat de uitkomst is bij je? Waar loop je dan precies vast? Hoor het graag van je!

Stappenplan uitgevoerd. Weer van alles geprobeerd maar lukt gewoon niet. Blijft op 20% hangen en dan naar de foutcode 301. Start vanzelf weer op maar het probleem blijft. Vanmiddag maar weer bellen

Reageer