Beantwoord

Wat is het wachtwoord van de WiFi versterker?

  • 20 November 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

ik heb een vraag over een wifi versterker,

ik ben het wachtwoord vergeten en ik heb het boekje niet meer zou u eventueel mijn kunnen helpen met een nieuw wachtwoord krijgen en of de versterker resetten.

alfast bedankt

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 November 2019, 11:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hier staat meer informatie over de verschillende types : https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker.htm

Wat betreft resetten: 

Heb je de WiFi-versterker al eens een harde reset gegeven door de reset-knop op de achterzijde (de zijde waar ook de aansluitingen zitten) ingedrukt te houden totdat de lampjes op de voorzijde beginnen te knipperen. De netwerkkabel vanuit een gele poort op de Experiabox hoort in de gele poort op de WiFi-versterker. Zodra de WiFi-versterker opnieuw is opgestart, en je hebt de PC bedraad aangesloten op 1 van de grijze poorten op de WiFi-versterker, zou je de volledige snelheid moeten halen, hiervoor hoef je nog even niets in te stellen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @luca fafiani, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat hierboven al een volledig antwoord is gegeven, wat betreft het resetten. Dit zou ik inderdaad als eerste willen aanraden. De rest van de informatie kan je ook via het linkje vinden.

Wil je laten weten of bovenstaande informatie je heeft geholpen? Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je alsnog verder :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@luca fafiani  Ben je er al uit? Heeft de reset geholpen? Of was er meer nodig? 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@luca fafiani, ik heb geen bericht meer gehad. Is het in dit geval 'geen bericht is goed bericht'? Mocht jouw probleem nog niet opgelost zijn dan hoor ik het graag en help ik je alsnog verder!

Reageer