Beantwoord

Gratis SuperWifi

  • 16 February 2020
  • 4 reacties
  • 291 keer bekeken

Waar om moet ik betalen voor wifi versterker en nieuwe klanten krijgen hem gratis vaste klanten moeten worden beloond dacht ik zo

met vriendelijke groet

 

johan

icon

Beste antwoord door Nick83 16 February 2020, 17:44

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Johan engelien , toen jij je abo afsloot bij KPN heb je ook van een nieuwe-klanten aanbieding geprofiteerd, dat kan KPN niet blijven doen naar bestaande klanten toe, want dan gaan de abo-prijzen omhoog en wordt het een sigaar uit eigen doos.

 

Reputatie 7
Badge +24

Nieuwe klanten krijgen een welkomstbonus. Dat is al vele jaren zo. Op dit moment kunnen ze die welkomstbonus omruilen voor SuperWifi's. Ze krijgen dan geen welkomstbonus dus. De waarde van de SuperWifi's komt ongeveer overheen met de welkomsbonus. Eigenlijk is er dus helemaal niets nieuws onder de zon.

Vaste klanten hoeven helemaal niet beloond te worden. Vaste klanten hebben meer aan een vaste lage prijs voor hun abonnement. Op grote schaal kortingen en gratis spullen uitdelen heeft niemand wat aan.

Want uiteraard moeten we dat toch allemaal zelf betalen in de vorm van een hogere abonnementsprijs. Dan kunnen de mensen die het nodig hebben het beter zelf aanschaffen. Dan hoeven de mensen die het niet nodig hebben daar niet aan mee te betalen tenminste.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Johan engelien en welkom op het forum! Ik sluit me aan bij de berichten van @JanD en @Nick83, die vatten deze actie perfect samen. :slight_smile:  Mocht je problemen met de wifi hebben en daarom interesse hebben in deze versterkers, dan kun je altijd de Wifi Manager doorlopen! 

Reputatie 6
Badge +6

Maar hoezo zou je als vaste klant 'beloond' moeten worden Johan? Je sluit een contract af voor bepaalde service & diensten en dat levert je provider (in dit geval KPN). Je gaat nergens een overeenkomst aan waarin jij beloond wordt omdat je ergens klant bent.

 

Reageer