Beantwoord

Niet genoeg bereik met wifi

  • 27 May 2020
  • 9 reacties
  • 81 keer bekeken

We hebben zojuist de reset van wifi doorlopen maar nu is het bereik nog steeds niet verbeterd.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 June 2020, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? Heeft u versterkers? Waar staat de Experiabox? Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Heeft u glasvezel? Heeft u ook tv van KPN? Gebruikt u een draadloze verbindingsset? Is de snelheid op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel goed?

10,nee,in de meterkast, ja, ja, nee, ja, ja

Reputatie 7
Badge +24

Wat was de uitslag van de WiFi manager?

Badge +19

U gebruikt draadloze verbindingset?? Of zie ik dat verkeerd? Zo Ja waar gebruikt u die dan voor?

Hier ook een trage en wegvallende wifi. Alles al geprobeerd maar niets helpt. Iemand nog een oplossing

Badge +19

@Wil21 geef ons wat meer info al je wil. Welke experiabox? Gebruik je wifi versterkers? Heb je glasvezel? Waar staat de experiabox? Werkt het bekabeld wel? Welke snelheden haal je bekabeld en via Wi-Fi?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wil21 en @Wilwil, welkom op het forum! Hebben jullie de stappen van de online  wifimanager  al doorlopen? Waar is deze uitgekomen?

@Wilwil  zou je ook de vragen die @Joep1965  stelt willen beantwoorden?

@Wil21 ik zie dat jij hier ook je eigen topic over hebt. Kun je daar misschien je probleem verder uitleggen? Een moderator zal je daar te woord staan!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wilwil, ik heb niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt met de wifimanager?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!