Beantwoord

wifi valt uit, Experia Wifi resetten

  • 5 June 2020
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

ik heb kpn met een Experia box V10 met met twee Experia wifi versterkers.

na 4 maanden naar tevredenheid gefunctioneerd te hebben is in middels mijn wifi naar iPad en telefoon uitgevallen.

KPN kon mijn probleem niet op afstand oplossen. ik kreeg het advies de Experia wifi te resetten of anders maar externe hulp te zoeken.

 ik wil beide wifi versterkers resetten: welke van de twee eerst? die het dichts bij het modem of de andere of maakt dat niet uit.

waar vind ik de link met reset instructIes ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 12 June 2020, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @aadov! Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is het je inmiddels gelukt? Zo nee, je mag wel beginnen met degene die het dichtst bij het modem staat. Op de achterkant vindt je het resetknopje, die mag je 5 seconden indrukken, daarna gaat hij weer opstarten en opnieuw de gegevens uit de Experia Box ophalen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: