Beantwoord

wifiversterker niet opnieuw verzonden nadat het retour ging bij Post NL punt

  • 22 October 2021
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste,

 

Helaas is mijn bestelde wifiversterker nergens te bekennen sinds bij op 9 september terug is gestuurd door het PostNL ophaalpunten. Ik heb er wel voor betaald en wil het pakketje uiteraard nog ontvangen.

 

Kunt u mij helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 October 2021, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Vul alvast je privégegevens in in je profiel; die zijn alleen zichtbaar voor moderators en dan kunnen ze er meteen mee aan de slag. 

Hoi @Mart1992 . Welkom op het forum.

Hoe heb je deze besteld? Via de webshop? Of via de wifimanager? Kun je, zoals @Henk2304 als aangeeft, je profiel aanvullen en ons dan hier een seintje geven?

Ik heb hem via de app besteld. Gegevens zijn aangevuld. Ik hoor het graag!

 

gr, Mart

Ik zie een melding dat ie retour is gekomen. Ik ga nu een logistieke afdeling aansturen met het verzoek jou een nieuwe te sturen. Als je donderdag nog niks gehoord hebt, laat het mij even weten!

Beste Erwin, 

Kan je dan ook even kijken of de slimme wifi van mij terug gevonden is en maak het meteen goed met de facturering zodat ik mijn geld terug krijg? Ricardo van de afdeling klachten zou dit oplossen is met mij telefonisch op 29-9-21 afgesproken. Dank je alvast.

@HvB007 Je zit in het topic van iemand anders. Ik heb voor jou een eigen topic aangemaakt en die wordt door mijn collega behandeld.