Beantwoord

Wij betalen teveel!

  • 6 January 2019
  • 1 reactie
  • 326 keer bekeken

Volgens mij betalen wij teveel voor ons abonnement.

Wij betalen voor het basis abonnement 68,50 (deze zie ik verder nergens terug op jullie site) - volgens mij kan het abonnement van 61,50 ook prima)

Verder betalen wij voor Fox sport 15 euro per maand, terwijl wij van vele bekenden vernemen dat zij maar 7,50 per maand betalen.

wij willen graag een goed vergelijk ontvangen tussen ons huidig abonnement en de andere vormen die u aanbiedt.

Deze ontvangen wij graag per mail: wrcvanginkel@live.nl
Ik vind het uberhaupt vreemd dat de zakelijke markt u niet kan bereiken via mail.
icon

Beste antwoord door PeterG 6 January 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Jullie hebben nu een abonnement wat voor nieuwe klanten (v.a. juli 2017) niet meer bestaat. Vandaar dat het niet meer op de site te vinden is. Het is o.a. wat duurder omdat er, naar ik vermoed, 2 tv-ontvangers, opnemen én Spotify in zitten.

Ik ken dat abonnement ook niet kan hier dus niet verder in adviseren.

Wat Fox Sports betreft: als je alle 6 de kanalen hebt betaal je nu inderdaad € 15. Dat wordt € 14,99 per februari.

Fox Sports eredivisie, kanaal 1 t/m 3 (221 t/m 223) is nu nog 7,50 maar v.a. februari € 9,99 ! (informeer die kennissen maar vast.)

Om advies/vergelijking te krijgen van een KPN moderator heeft deze wat gegevens van je nodig.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Je geeft hiermee toestemming tot inzage in je gegevens.