Beantwoord

wil graag telefonisch contact met kpn over bijboeken gb op mobiel internet

  • 3 April 2020
  • 7 reacties
  • 123 keer bekeken

Graag zou ik telefonisch overleg willen hebben met de service vanuit het buitenland om gb bij te boeken. Hoe kan ik de service telefonisch bereiken uit het buitenland?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 April 2020, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Simulprofecti ,

Je kan het beste +31 6 12001200 bellen.

Zij kunnen jou eventueel dan doorverbinden naar de juiste afdeling. Er is namelijk geen buitenlandse versie van 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Simulprofecti 

@Noordzee geeft jou hierbij een goede oplossing, ben je hierbij geholpen? Als er nog vragen zijn, laat het gerust weten.

Dank voor de antwoorden. Ik ga er maandag achteraan! Wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍, en succes maandag. 

Reputatie 7
Badge +15

@Simulprofecti Welkom op het forum. Ik zie dat het beste antwoord al gegeven is door @Noordzee. Ik hoor graag of het ondertussen gelukt is! 

Er is inmiddels contact geweest via dit nummer met kpn.

De vraag was of we binnen de bestaande abonnementen gb konden bijboeken tegen een redelijk tarief  (kan wel maar per gb 8 euro en bij verbruik van min. 7 gb per dag op dit moment...) ivm de corona crisis en verblijf in het buitenland voor ons werk en hierdoor op dit moment heel veel gb verbruiken door homescholing. Dit is niet mogelijk volgens de kpn medewerker. Wie weet dat u ons nog kan helpen een mogelijkheid te vinden (en we zijn bekend met extra abonnement, maar voor ons niet de uitkomst gezien de aanbiedingen en voorwaarden.  prepaid via duitse provider zijn we nog bezig).

Reputatie 7
Badge +15

@Simulprofecti Goed om te horen dat er contact is geweest. Ik heb in dit geval dezelfde mogelijkheden als mijn collega's van de klantenservice, dus ik kan je ook niet helpen aan een goedkopere oplossing binnen KPN. Wellicht dat er een optie is om in het land waar je verblijft inderdaad een prepaid oplossing te vinden of een sim-only abonnement af te sluiten wat bijvoorbeeld maandelijks opzegbaar is. Of wellicht is er een wifi verbinding in de (directe) omgeving waar gebruik van gemaakt zou kunnen worden.