Beantwoord

YouTube op de 4k ontvanger

  • 24 August 2019
  • 5 reacties
  • 232 keer bekeken

Wanneer worden 4 K ontvangers vervangen voor een exemplaar welke wel you-tube aankan??
icon

Beste antwoord door Joran 27 August 2019, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Wanneer worden 4 K ontvangers vervangen voor een exemplaar welke wel you-tube aankan??
Hallon@Joop S , dan heb je dus ook een 4K Smart tv en daarmee kun je rechtstreeks 4K inhoud van YouTube bekijken.
Reputatie 7
Badge +9
Goede avond joopS ik heb ook een Sony bravia 4k en kan YouTube op de smart tv kijken ook in 4k. 👍
Ik ook
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Joop S! We hebben een nieuwe 4K ontvanger met YouTube. Deze leveren we nu eerst uit bij nieuwe klanten en klanten die nog geen tweede 4K ontvanger hebben. Daarna zal hij ook beschikbaar komen voor serviceleveringen. Wanneer dat dan precies zal zijn is nog niet bekend. De meeste 4k TV's hebben overigens een ingebouwde YouTube app die je kunt gebruiken. Een ander alternatief is bijvoorbeeld een ChromeCast.
Reputatie 7
Badge +9
YouTube werk prima op ons nieuwe tv een Sony 4k ik gebruik dat veel op smart tv. Ikzelf wil wel 4k Maar ik wacht nog af tot er meer 4kzenders zijn. Blijf nog bij ons als IN een Premium paket. de HD zender glasvezel is prima.