Vraag

5e keer storing in 2 weken!!

  • 30 November 2021
  • 8 reacties
  • 97 keer bekeken

Badge

Hoe kan het dat KPN zijn netwerk niet onder controle heeft. We hebben nu al de 5e storing in 2 weken tijd. Ik word hier echt boos om. Misschien moeten jullie eens gaan controleren waarom het zo vaak fout gaat. Dat hadden jullie al moeten doen toen het 2 keer gebeurde, maar dit slaat echt alles en dan een tarief aan mensen vragen en geen service verlenen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Dat is wel bijzonder.  Juist bij kpn zijn er heel weinig storingen dat is algemeen bekend. Heb je helemaal geen diensten?

Badge

Nee elke keer helemaal niets meer. Geen telefoon, internet en tv. Alles helemaal plat.

Badge +19

En is dat dan bij jou alleen of bij de halve buurt?

Badge

En is dat dan bij jou alleen of bij de halve buurt?

KPN noemt het in de regio. Ik heb ook van alle storingen een sms ontvangen, maar ik vind 5 keer in 2 weken echt teveel.

Badge +19

Ja dat is ook gewoon te veel. Ik ben al jaren aktief hier op het modem en heb dit nog niet eerder gehoord en zelf ook nog nooit gehad. Op het forum kunnen we je helaas niet helpen want hier helpen klanten elkaar. Wel zal er een moderater reageren maar die kan in het geval van een grote storing ook niets. 

Badge

Ja dat is ook gewoon te veel. Ik ben al jaren aktief hier op het modem en heb dit nog niet eerder gehoord en zelf ook nog nooit gehad. Op het forum kunnen we je helaas niet helpen want hier helpen klanten elkaar. Wel zal er een moderater reageren maar die kan in het geval van een grote storing ook niets. 

Dat is jammer. Ik had wel gehoopt dat iemand van KPN hierop zou kunnen reageren. Dit is gewoon een probleem in de verdeelkast of de bekabeling in de buurt, maar er is hier ook niet gegraven de laatste tijd. Misschien kan de moderater wel een urgente melding doen bij de dienst die dit moet oppakken en oplossen.

Hier inderdaad ook een 3de storing in anderhalve week. Beetje jammer dat we recent van die andere provider overgestapt zijn op KPN. Eerste keer had te maken met een firmware update (ik kreeg ook inderdaad een update naar (SGEJ10000448). Andere 2 keren nu daadwerkelijk een netwerk probleem.

 

Regio Woerden

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Beata de Waard. Dat je 3x achter elkaar een storing hebt is zeker niet de bedoeling, dus ik begrijp je frustratie volkomen.  Goed dat je je gegevens ingevuld hebt in je profiel. Hierdoor kon ik meteen met je meekijken. Ik zie dat er al een klacht loopt voor de situatie die je beschrijft. Dat is goed. Ik ga er vanuit dat jullie er onderling uitkomen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier.