Beantwoord

aanvragen vergoeding na langdurige storing glasvezel netwerk

• 18 november 2018
  • 10 reacties
  • 308 keer bekeken

Hoe kan ik een vergoeding aanvragen nadat ik meerdere dagen zonder glasvezel verbinding heb gezeten? De link op de KPN site werkt namelijk niet.
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 november 2018, 15:45

Bedankt Flurbz! De tool werkt wel, maar er is geen storing op jouw adres gevonden. Kun je het klantnummer wel invullen wanneer je de tool gebruikt in een andere browser? Je kunt dan bij; ''Heb je toch een netwerkstoring in de afgelopen 30 dagen gehad? Meld deze dan hier'' de vergoeding vragen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Flurbz, De vergoedingen gaan via de website. Ik lees dat het niet werkt. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien of is de storing niet bekend? Als de storing niet bekend is, dan kun je alsnog een vergoeding aanvragen. Er staat dan: Heb je toch een netwerkstoring in de afgelopen 30 dagen gehad? Meld deze dan hier. Hopelijk lukt het je dan wel om een vergoeding aan te vragen, anders hoor ik het graag.
Ik heb niet de mogelijkheid om mijn klantnummer op te geven, alleen maar de laatste 3 cijfers van de bankrekening. Als ik alleen mijn banknummer opgeef, krijg ik de melding dat de storing nog niet verholpen is.

Reputatie 7
Badge +19
Ik ga het uitzoeken. Zou je daarvoor jouw klantnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel?
Bedankt voor de reactie, forumprofiel is bijgewerkt.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Flurbz! De tool werkt wel, maar er is geen storing op jouw adres gevonden. Kun je het klantnummer wel invullen wanneer je de tool gebruikt in een andere browser? Je kunt dan bij; ''Heb je toch een netwerkstoring in de afgelopen 30 dagen gehad? Meld deze dan hier'' de vergoeding vragen.
Ik heb Internet Explorer en Google Chrome geprobeerd. Bij beide heb ik niet de mogelijk om mijn klantnummer in te voeren.
Reputatie 7
Badge +19
Vermoedelijk hoeft dit niet, omdat je verbonden bent met je netwerk. Als je het probeert via een mobiele telefoon via een 4G verbinding lukt het waarschijnlijk wel op deze manier.
Reputatie 7
Badge +19
Is het inmiddels via een 4G verbinding gelukt? Zo niet hebben we alles wel geprobeerd en dien ik het verzoek in. Zou je dan aan kunnen geven hoeveel dagen je geen diensten hebt gehad?
Na het opschonen van de browser historie werkt de tool wel, maar ik heb meer dan 3 dagen storing gehad. Kan de vergoeding dus niet via de tool aanvragen. Storing heeft totaal 7 dagen geduurd.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond Flurbz, Ik heb je een privébericht gestuurd m.b.t. de vergoeding. Reageer je daar?

Reageer