Beantwoord

Afspraak monteur annuleren

  • 2 April 2020
  • 4 reacties
  • 476 keer bekeken

Ik wil de afspraak met de monteur annuleren, probeer dat al een uur maar lukt niet. De link die ik krijg komt op een pagina waarop je niet kunt annuleren. Het telefoonnr waarmee ik gebeld ben kan ik niet terugbellen. Bandje klantenservice klopt ook niet. Afspraak staat vandaag tussen 8.00 en 10.00 maar kan dus niet doorgaan! 

icon

Beste antwoord door Nadia 2 April 2020, 10:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hey @Felin, welkom op het KPN forum. Jammer dat de afspraak (onverwachts) niet door kan gaan. We vragen je om geplande monteursafspraken 24 uur vooraf te annuleren. Zo kunnen we de monteurs goed en efficiënt inzetten, door een andere klant te helpen. 

De monteur is nu onderweg of al langs geweest. Je krijgt hierover een brief in de bus met informatie. 

De afspraak is pas gisteren eind vd middag gemaakt. Een eerdere monteur zou gisteren komen, heeft in plaats daarvan gebeld. Vervolgens heeft hij een ander gevraagd, die zou tussen 10 en 12 komen, niet geweest. Ik werd uiteindelijk eind vd middag gebeld voor een nieuwe afspraak. Vanochtend werkte alles ineens weer, wat maakt dat ik de afspraak van vanochtend heb geannuleerd - wat gelukkig  uiteindelijk wel gelukt is.  Wat moet ik dan nog met een brief???

De link die jullie sturen over annuleren, gaat naar een website waarop je nu helemaal niet kunt annuleren. De SMS die ik heb gekregen met informatie over de monteur die gisteren zou komen, klopt niet. Ik snap dat met corona alles nu even anders gaat, maar om dan nu met 24u als antwoord te komen vind ik behoorlijk ongepast. 

 

Kijken jullie eigenlijk wel in het dossier voor er een antwoord komt? Ik krijg het idee dat klantenservice en de planning van de monteurs twee gescheiden werelden zijn. 

Reputatie 7

Hey @Felin, je reageert hier anoniem op ons forum. Ik heb niet de mogelijkheid gehad om je dossier te openen. Je gegevens staan niet in je forumprofiel ;) Mijn antwoord is inderdaad nogal ‘standaard' over een normale procedure. Ik begrijp nu dat het bij jou net even anders is gelopen, dat kon ik nog niet uit je startbericht opmaken. Sorry daarvoor.

Heel fijn dat het uiteindelijk is gelukt om de monteur te annuleren en bovenal dat alles weer werkt. Yes! 

Reageer