Beantwoord

Al sinds vrijdag storing, oplossing pas op 14 september.

  • 12 September 2021
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Frustratie ten top vanaf vrijdag middag 13:00 storing wordt waarschijnlijk 14-9 opgelost ? Omdat we in een buitengebied wonen is t niet mogelijk een storingsmonteur te regelen . Dan krijgen de buren 100gb op mobiel om hotspot te maken voor op tv maar zeggen er niet bij dat itv niet via hotspot werkt op tv wat een zielige bedoeling zo afgescheept te worden . Als je is een keer te laat ben met betalen dan staat er wel zo een brief of mail of deurwaarder klaar . Ik betaal genoeg aan jullie dus ga ervan uit dat ook de service voor ons geld in t buitengebied . 
 
wie weet wordt t opgelost maar voorlopig is dit geen service . Gebeurt dit snachts of in weekend ok maar als jullie vrijdag middag de moeite niet nemen om storings monteur te sturen . Wat voor service hebben jullie dan nog wel ? 
 

gr Michael Buis

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hanna_ 12 September 2021, 22:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Michael Buis, welkom. 

Wat vervelend om te horen, dit klinkt als een erg vreemd verhaal. Ik begrijp dat jij een storing hebt met helemaal geen diensten momenteel? Ben jij de enige of heeft jouw hele straat/wijk hier last van? Begrijp ik dat er voor jou specifiek een monteur is ingepland, of komt er dan een monteur de storing in de straat oplossen?

Daarnaast werkt KPN TV-online via elke internet verbinding binnen de Europese Unie, dus ook via een Hotspot. Mits je natuurlijk al gebruik maakt van KPN ITV. 

Reputatie 7
Badge +24

Als heel de straat zonder internet zit, dan is er waarschijnlijk iets aan de hand wat 1 monteur zomaar niet ff op kan lossen. 

Dat u in het buitengebied woont heeft er niets mee te maken. Ook midden in Amsterdam zou er in zo'n situatie in het weekend niets gebeuren. Het personeel heeft gewoon vrij in het weekend. Internet is geen eerste levensbehoefte, het is lastig en vervelend als het niet werkt, maar je kunt best een paar dagen zonder.

Op je mobiel kun je tv kijken met de tv app. Dit kun je casten naar de tv. Je moet alleen weten hoe je dit doet. Maar hallo, het 2021. In deze tijd mag van je verwacht worden dat je dat red.

De hele straat heeft geen diensten . En beste nick83 als ik er alleen last van zou hebben is t jammer en als t in t weekend gebeurt ok maar als ze vrijdag middag zeggen sorry in de straat staan 6 huizen daar komt geen storingsmonteur voor . Dan vind ik dat wel raar

Reputatie 7
Badge +12

De hele straat heeft geen diensten . En beste nick83 als ik er alleen last van zou hebben is t jammer en als t in t weekend gebeurt ok maar als ze vrijdag middag zeggen sorry in de straat staan 6 huizen daar komt geen storingsmonteur voor . Dan vind ik dat wel raar

Als er zes huizen zonder zitten zal er hoogstwaarschijnlijk een kabel zijn geraakt. Hiervoor moeten laswerkzaamheden worden uitgevoerd aan de kabel welke onder de grond zit. Een storingsmonteur kan wat voor u oplossen in de centrale, kabelverdeler of bij u thuis. Nu is de storing dusdanig dat dit allemaal niks uit maakt. We komen namelijk ook gewoon op zaterdag. Ik neem aan dat u niet graag thuis blijft om op ons te wachten om alleen te horen dat wij als storingsmonteur niks kunnen doen.

Die laswerkzaamheden worden verricht door een onderaannemer, en deze zal pas de 14e tijd hebben gok ik.

gelukkig ben je niet een haringvlietbrug, dan moet je twee jaar wachten tot je storing is verholpen.

Reputatie 7
Badge +30

Wat balen dit zeg, @Michael Buis! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Wat collega monteur Ik_Hussel aangeeft, klopt helemaal: we proberen écht om zo snel mogelijk dit soort dingen op te lossen. Hopelijk is het inderdaad snel opgelost en heb je toch nog gebruik kunnen maken van de gratis weekbundel!