Beantwoord

Arris VIP 2952 loopt elke keer vast met updaten - tvgids werkt niet

• 7 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

Omdat de tvgids niet meer werkt heb ik geprobeerd om de software te updaten, maar deze blijft elke keer tussen de 20 en 30% steken ivm internetproblemen wordt er gezegd. Ik heb verder nergens internet problemen dus heb eerder het idee dat het aan het kastje ligt. Ik heb meerdere arris kastjes in huis en hier heb ik het probleem niet.

Serienummer eindigt op 271
icon

Beste antwoord door JoLaMo 7 oktober 2018, 12:39

Hoe is de TV ontvanger aangesloten, is het draadloos via Draadloze Verbinding Set of is de TV ontvanger direct met een kabel aangesloten? Je zou eenreset van de ontvanger nog kunnen proberen.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoe is de TV ontvanger aangesloten, is het draadloos via Draadloze Verbinding Set of is de TV ontvanger direct met een kabel aangesloten? Je zou eenreset van de ontvanger nog kunnen proberen.
Hij is met een kabel aangesloten op mijn router. De reset heb ik inderdaad gedaan en daar blijft hij dus bij hangen.

Krijg elke keer foutcode F309 en dan probeert hij het opnieuw. Terwijl mijn laptop met dezelfde router is verbonden en ik hier gewoon aan het werk ben (gisteravond deze helemaal afgesloten zodat er niet teveel op het netwerk zat maar ook dan blijft hij hangen).
Met tv kijken bleef de tv ook elke keer hangen en moest ik elke keer zender naar boven en weer terug om verder te kijken. Internetkabel gewisseld en deze ook op andere apparaten geprobeerd maar daar allemaal geen problemen.
Is hij op een router aangesloten of op je KPN Experiabox? Anders zou ik hem nog proberen op de KPN Experia. Anders is het afwachten op een Moderator (het werkt sneller als je je postcode, huisnummer, naam en klantnummer in je forumprofiel zet) of bellen met 0800-0402.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leontine75, Wat lastig dat jouw Arris tv-ontvanger vast is gelopen. Aan de hand van je gegevens lees ik dat je gechat hebt en mijn collega een monteur heeft aangestuurd. Hoe is het afgelopen?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien Leontine75, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer