Beantwoord

Buitenlandse nummers bellen mij.

• 21 september 2018
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

De laatste dagen wordt ik gebeld door nummers uit Vietnam, Baltische staten enz. hebben andere daar momenteel ook zo veel last van?
Is hier is tegen te doen ?

George
Es
icon

Beste antwoord door Kim_W 23 september 2018, 15:51

Goedemiddag George.es, welkom op ons Forum! Dat is een vervelend en vaak lastig probleem! Helaas kunnen wij vanuit Nederland geen concrete informatie over de buitenlandse nummers achterhalen. Neem in dit geval inderdaad niet op en bel zeker niet terug. Mijn ervaring is dat het vanzelf ophoudt. Word je gebeld door dezelfde nummers en op je mobiele telefoon dan kun je daar de nummers blokkeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
hallo @George.es
Dat is inderdaad een lastig en vervelende zaak
Het beste is om niet op te nemen als je zo'n nummer ziet en zeker niet om terug te bellen, want dat willen ze juist graag, zodat jij dure telefoonkosten betaald.
Reputatie 2
Badge +1
Goedemiddag George.es, welkom op ons Forum! Dat is een vervelend en vaak lastig probleem! Helaas kunnen wij vanuit Nederland geen concrete informatie over de buitenlandse nummers achterhalen. Neem in dit geval inderdaad niet op en bel zeker niet terug. Mijn ervaring is dat het vanzelf ophoudt. Word je gebeld door dezelfde nummers en op je mobiele telefoon dan kun je daar de nummers blokkeren.

Reageer