Vandaag kreeg ik een mail van eherkenning@cannock.nl over een niet betaalde rekening. Ik heb echter alle rekeningen betaald (automatische incasso). Mis ik iets of is dit phishing?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelVandaag kreeg ik een mail van eherkenning@cannock.nl over een niet betaalde rekening. Ik heb echter alle rekeningen betaald (automatische incasso). Mis ik iets of is dit phishing?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelHoiÂ
Weggooien dat bericht!! KPN mailt via een @kpn.com mailadres.
Gewoon controleren via MijnKPN of er nog een betaling openstaat.
Beste Ruud, Dank je wel voor je bericht. Heb Cannock ook een mail gestuurd want de mail en lay-out is zeer overtuigend. Het is de eerste keer dat ik twijfelde. Groeten, Jacques
Er kan wel degelijk sprake zijn van een echte factuur:
Op pagina https://certificaat.kpn.com/support/faq/faq-algemeen/ staat de volgende vraag:
Bank | ING |
IBAN | NL15 INGB 0652 9849 32 |
Rekeninghouder | Stichting beheer derdengelden Cannock |
Adres | Postbus 103, 6650 AC DRUTEN |
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.