Vraag

compensatie na lange tijd problemen uitvallen van het hele pakket

  • 18 June 2020
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 1

Een goede middag Mijnheer/Mevrouw,

Sinds begin van dit jaar heb ik steeds last dat tv zender wegvalt. Ik heb daar al vaker melding over gemaakt en aangedragen oplossingen hielpen niet. Nieuwe modem, herstarten, resetten waren tijdelijke oplossingen. Begin van de week viel alles weer uit enmoest ik steeds maar weer de zaak opstarten hetgeen niet meer lukte. Alles eruit, Nieuwe modem gekregen die maar niet correct wikde opstarten. Monteur werd door jullie ingepland die het probleem oploste. ( althans…..gisteren viel een zender weer weg zij het voor even)

Door al die toestanden vind ik dat ik wel in aanmerking kan komen voor een compensatie. Al met al ben ik ook al jaren abonnee.

Uw antwoord zie ik graag tegemoet. Met vriendelijke groet

 

Richard Stolk


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@RIchard Stolk Welkom op ons KPN Forum! In verband met de drukte heeft het reageren even geduurd, excuses hiervoor.
Bedankt voor je vraag. Begrijp ik het goed dat het wegvallen van één bepaalde zender nog steeds voorkomt? Als dit zo is, dan wil ik graag proberen de oorzaak van het probleem te achterhalen om te kijken of het opgelost kan worden of niet, alvorens we kijken of er een compensatie aan gekoppeld kan worden.

Betreft het wegvallen van de zender. Gaat het hier om één specifieke zender die steeds wegvalt of zijn het er meer? Wat zie je in beeld als de zender wegvalt, valt bijvoorbeeld het hele kastje uit of zie je een foutcode?
Hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox en welke tv-ontvanger heb je van ons? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. 

Reputatie 1

Een goede avond Lisa en dank je wel voor je reactie. Je bent zeker laat aangezien we in de aflopen week veel gebeurd. Na het  installeren van het nieuwe modem door de monteur deed alles het een stuk beter. Echter: om de smartphones automatisch verbinding te kunnen laten maken moest de modem herstart worden. Dus thuiskomen en meteen verbinding hebben op de smartphone was er dus niet meer bij en dit gold niet alleen voor mijn smartphone. Eerste baliemedewerkster wist me niet te helpen en verbrak de verbinding. Tweede balie medewerker advisseerde me superwifi verstekers aan te schaffen hetgeen ik ook deed. Afgelopen dinsdagavond was er een baliemedewerker die met uiteindelijk wist te helpen. Eerst ontdekte hij dat de groen brandende lampjes van de versterkers niet betekende dat ze geinstalleerd waren. Hij kon dat in ieder geval niet waarnemen. Stapje voor stapje begeleidde hij me door de installatie en na een dik uur waren we klaar. Alles werkt nu naar wens . Overal in het huis goede wifi ontvangst en smartphones maken automatisch verbinding. 

Het is me wel opgevallen dat er ook ondeskundige mensen bij KPN werken. Zo werd ik voor de aanschaf van de wifiversterkers naar de winkel verwezen en eenmaal in de winkel naar KPN online waar inderdaad het bedoelde besteld moest worden. Er zijn nog meer voorbeelden op te noemen maar wil het hier bij laten

Groet, Richard

Reputatie 7
Badge +17

@RIchard Stolk Bedankt voor het delen van je ervaring. We zien deze verhalen natuurlijk niet graag voorbij komen, maar helaas is het wel de realiteit soms. Ik vind het fijn om te horen dat je uiteindelijk goed geholpen bent en dat de wifi werkt. 
Om te voorkomen dat deze collega meer klanten foutief informeert zou ik graag je gegevens ontvangen. Ik denk dat ook hij of zij blij zal zij met deze feedback. Je kunt je gegevens invullen in je  profiel. 
als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Reageer