Vraag

Compensatie na storing?

  • 5 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 1831 keer bekeken

Hallo
Gisteren de monteur van Kpn over de vloer gehad na een melding zaterdag ivm geen tv, internet etc. Na 4dagen wachten probleem opgelost. Een kabel van KPN kapot in de centrale in het dorp. Thuis alles opgestart en het werkt weer. Melding gekregen via het inbraakalarm van mijn huis. Alles was op 19 september al uitgevallen. Kan ik van KPN een tegemoetkoming krijgen in de zin van extra zenders oid ivm het wachten en ontbreken van alle services?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Will54. Welkom op het forum. Vervelend dat dit zo loopt. Tegenwoordig heeft KPN voor dit soort zaken een centrale pagina waar je zelf een compensatie kunt aanvragen. Het systeem doet een check of de verstoring bij ons gemeld is en berekent de vergoeding. Dat kan via deze url: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/
Laat je weten of het op deze manier lukt?
Via de link was het eenvoudig om de vergoeding te claimen. Ik had
Liever een tijdelijke uitbreiding van mijn pakket gehad. Was dat ook mogelijk ipv geld?
Reputatie 7
Badge +17
Goede vraag! Dat is helaas geen optie. KPN heeft er voor gekozen om op deze manier te compenseren. Ik heb trouwens wel een heel leuk nieuwtje. Als jij compleet bent heeft KPN nu een systeem geïntroduceerd dat er voor zorgt dat je praktisch nooit meer offline hoeft te zijn als er een storing is. Lees hier meer: https://www.kpn.com/thuis/50-gb.htm

Reageer