Beantwoord

Compensatie voor gemaakte belkosten klantenservice

  • 30 May 2019
  • 5 reacties
  • 1426 keer bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik gebeld om over te stappen. Er ging iets mis met het aanmaken van de order, waardoor ik langer aan de telefoon zat. De medewerkster zei dat ik een compensatie op de belkosten kon krijgen. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Groetjes Joyce.
icon

Beste antwoord door RBxx 30 May 2019, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Belkosten ?? Heb je dan niet met het gratis nummer 0800-0402 van KPN gebeld?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Joycen91, welkom hier.

Ook ik, net als @RBxx, vraag me af welke belkosten jij bedoelt. Wij hebben alleen maar 0800 nummers die gratis zijn. Zou je dat willen toelichten?
Reputatie 7
Badge +24
Joyce, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hoi @Alex_P
Soms doe je er beter aan om het een en ander niet toe te lichten.😎
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Alex_P
Soms doe je er beter aan om het een en ander niet toe te lichten.😎


Je kent me, altijd tot iedereens dienst.;)