Vraag

Contactgegegevens gebouwbeheer KPN

  • 3 June 2020
  • 17 reacties
  • 2432 keer bekeken

Hallo KPN, al twee jaar ben ik op zoek naar de contactgegevens voor de beheerders en gebruikers van het KPN gebouw achter onze achtertuin. Toen wij hier drie jaar geleden kwamen wonen had ik deze, helaas is deze niet meer bereikbaar.

Via onze tuin (recht van overpad) wordt van het gebouw gebruik gemaakt. Prima natuurlijk, mits in goed overleg. Regelmatig komen er echter onderaannemers die hard rijden (er spelen hier kinderen in de tuin), vuil achterlaten of uitgebreid gaan zitten picknicken. Daarnaast staat er nu ineens een rij aan busjes in de tuin, omdat er een antenne vervangen wordt. Gelukkig heeft mijn man voorkomen dat er een hijskraan in de tuin geplaatst werd. 

Ik zou het heel prettig vinden om weer een contactpersoon te hebben. We kunnen dan weer netjes met elkaar in overleg over het gebruik. 

Hopelijk lukt het op deze manier. De helpdesk, mail, telefoon kan mij helaas niet helpen.

Admin: topic naar juiste board verplaatst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Hallo @Idekker , je kunt dan het beste met https://kpnnetwerk.nl contact opnemen, zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +24

Daarnaast staat er nu ineens een rij aan busjes in de tuin...

Dat mag helemaal niet. Recht van overpad betekend nog niet dat er geparkeerd mag worden. 

Reputatie 7
Badge +10

Op elk KPN gebouw zit normaal een bordje met een telefoonnummer. Heeft u dat geprobeerd te bellen en zo ja, wat was de reactie?

@JanD bedankt dat ga ik proberen.

@Nick83 je hebt gelijk, maar krijg ze maar eens weg. Dit waren nette mannen, maar soms is het echt akelig volk.  Vandaar mijn behoefte aan een contactpersoon.

@Ward_ jazeker. Deze mensen hebben me aan drie verschillende afdelingen doorverbonden, maar zonder succes. Ook zij weten niet waar ik moet zijn. Zelfs niet als ik vraag: stel dat er brand is daar, wie bel ik dan? 

Ook het telefoonnummer van de beveiligingsfirma op het gebouw heeft geen succes. 

Bedankt voor het meedenken :-)

 

Bericht verzonden! Ben heel benieuwd! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Idekker en welkom op het forum!

 

In de situatie zoals je deze schetst, kan ik me heel goed voorstellen dat een contactpersoon voor dit soort zaken erg prettig zou zijn. Hopelijk leidt de tip van @JanD richting iets waar jij en je man wat aan hebben en mee verder kunnen! Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?

Jammer genoeg geen enkele reactie. Iemand nog een idee hoe ik achter de gegevens van de juister contactpersoon zou kunnen komen? Misschien heeft @JanZ_ contacten..?

Reputatie 7
Badge +25

Ik ben Jan niet, maar ik kan zo geen contact verzinnen die ik hiervoor kan aanroepen. Wat voor soort gebouw is het? Waar is dit?

Het is een netwerkgebouw, spijt 11 in Sint-Michielsgestel. (Straatnaam =spijt). 

Geen aanvulling, @Paul_ ?

Reputatie 7
Badge +25

Hi, ik ben er weer. Nee, ik heb ook even zitten zoeken hier, maar kan zo niks bedenken. Uiteindelijk leek mij de tip van JanD toch de beste. Hoe heb je contact gezocht met https://www.kpnnetwerk.nl/? Het lijkt me niet onverstandig om gewoon even te bellen (088 - 006 37 44) eerlijk gezegd.

Hallo @Paul_ , bedankt voor je reactie. Dat heb ik al vaker geprobeerd. Helaas kunnen zij niets anders dan,d na vaak doorverbinden, dat zij het ook niet weten. Ik zal het nog eens proberen. Hopelijk hebben ze via jullie lucht gekregen van het probleem. Mocht iemand nog een gouden tip hebben, houd ik mij aanbevolen. 

Vraag me nog wel even af waarom je om de locatie vroeg, als je daar niets mee ging doen? 

Reputatie 7
Badge +25

Soms zijn contactgegevens te vinden op adres, maar dat mocht niet baten helaas..

Helaas. Toch bedankt!

Reputatie 3
Badge +1

@JanD bedankt dat ga ik proberen.

@Nick83 je hebt gelijk, maar krijg ze maar eens weg. Dit waren nette mannen, maar soms is het echt akelig volk.  Vandaar mijn behoefte aan een contactpersoon.

@Ward_ jazeker. Deze mensen hebben me aan drie verschillende afdelingen doorverbonden, maar zonder succes. Ook zij weten niet waar ik moet zijn. Zelfs niet als ik vraag: stel dat er brand is daar, wie bel ik dan? 

Ook het telefoonnummer van de beveiligingsfirma op het gebouw heeft geen succes. 

Bedankt voor het meedenken :-)

 

Dus er hangen bordjes op een KPN pand, echter de personen achter het nummer weten niet wat te doen.
Intern KPN zal vast wel een  lijst met contactpersonen of gebiedscoördinator voor locaties / regios zijn?
KPNNetwerk is ook maar een naam die naar buiten toe gebruikt wordt. 
Misschien via Roll Out Communications proberen?
 

Wellicht is het een idee om (evt. in overleg met een wijkagent) de tuin tijdelijk niet meer toegankelijk te maken voor overpad. Degene die dan toegang wil hebben geef je je telefoonnummer en zeg je dat ze toegang krijgen, zodra de locatie-verantwoordelijke persoon contact met je opneemt. 

@lammertsm , dankjewel. Weet je misschien hoe ik "Roll Out Communications” kan bereiken?

 

@mrGanesha dat is inderdaad ook een optie, ik vind de tip “in overleg met de wijkagent” een goede. Liefst doen we het niet zo, natuurlijk. Maar ik weet het onderhand niet meer zo goed.

Mochten we hiertoe over (moeten) gaan, wil ik de wijkagent wel kunnen bereiken en wil ik dat mijn zoons en / of man thuis zijn. Want sommige heren zijn normaal al niet zo netjes.