Vraag

Contactgegevens KPN | Site legitiem?

  • 5 July 2020
  • 6 reacties
  • 276 keer bekeken

Wat is het e-mailadres van de kpn klantenservice? Ik wil een vermoeden van phishing melden.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

 Hallo @MarjonV2,
Heb je een phishing mail ontvangen of iets anders? 

In geval van de mail :
Alle bekende phishing emails die bekend zijn kun je vinden op deze pagina:
https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm.
Als die mail nog niet gemeld is (dus niet op die pagina) dan mag je deze in bijlage versturen naar valse-email@kpn.com. 

Dag Chris, bedankt voor je reactie. Het probleem is dat ik twijfel of het om phishing gaat. Het betreft een mail van mijnglasvezelafspraak.nl. Ik zie daar nergens een verwijzing naar kpn of een logo. Hij staat nog niet in de lijst waar je naar verwees. Weet jij daar toevallig ook iets van?

Hmm, aan de hand van alleen mijnglasvezelafspraak.nl kan ik er niet veel van maken. Zie er i.i.g. okee uit.

Ze doen niet erg hun best om betrouwbaarheid uit te stralen. Enige info: Mijn glasvezelafspraak is het afsprakenplatform van uw regionale glasvezelaannemer.

Uw regionale glasvezelaannemer. Tikkie algemeen. Wordt er in de wijk/woonplaats glasvezel aangelegd?

 

Reputatie 7
Badge +13

@MarjonV2 Welkom op het forum. Ik heb ook even moeite om deze site te duiden. Ook als ik de registratie van de site bekijk. Onze afspraken verlopen via KPN Netwerk . Mocht je twijfelen dan kun je daar altijd even navraag doen.

Er is/wordt inderdaad bij ons in de wijk glasvezel aangelegd, maar alle informatie daarover liep tot nu toe via KPN. Ik zal navraag doen bij KPN Netwerk. Bedankt voor de tip! 👍🏻

Reputatie 7
Badge +13

Graag gedaan! Mocht er nog iets niet duidelijk zijn of als je twijfels hebt stuur dan gerust een bericht. We helpen graag!

Reageer