Beantwoord

Doorschakelen lukt niet neer.

• 19 juli 2018
  • 7 reacties
  • 1634 keer bekeken

Heb een zaak en ben afhankelijk van mijn telefoon. Altijd mijn telefoon doorgeschakeld op mijn mobiel. Sinds gisteren was het ineens over.
KPN gebeld, technische dienst zou terug bellen voor een oplossing. Nog steeds niet gebeld. Loop het hele programma door zoals je dat moet doen. Maar niets.
Wat nu? Help!
icon

Beste antwoord door Buttetfly 19 juli 2018, 14:26

Alles geprobeerd. Werkt niet. Morgen komt de monteur, Hopelijk heeft deze een oplossing. Alleen heel erg vervelend en kost me klanten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Betreft het doorschakelen van vast naar mobiel of van de mobiele naar een ander nummer.
In die laatste situatie kon het nog wel eens zijn dat je bent omgezet naar VoLTE. Doorschakelen werkt dan net ff anders. Zie https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/doorschakelen-met-21-lukt-niet-op-4g-434862 .
Wat is op de vaste telefoon de groene beltoets?
Reputatie 7
Die zit alleen op een draadloze dect telefoon. Bij een toestel aan een draad gewoon de hoorn opnemen.

De codes in het gelinkte topic zijn NIET voor de vaste lijn.

Vaste kpn lijn doorschakelen met *21*telefoonnummer# (uitzetten #21#)
of *61*telefoonnummer# (uitzetten #61#)
code 61 schakelt door bij niet opnemen na 5 x, in gesprek, en onbereikbaar (bv modem uit)
Alles geprobeerd. Werkt niet. Morgen komt de monteur, Hopelijk heeft deze een oplossing. Alleen heel erg vervelend en kost me klanten.
Reputatie 7
Vervelend. Laat je weten wat er uit is gekomen?

Overigens lijkt het me met een (eenpersoons)zaak handig om naast een vast nummer ook een mobiel nummer naar je klanten te communiceren.

LET OP: als je vast doorschakelt naar je mobiel dan kun je dat NIET controleren door met diezelfde mobiel je vaste nummer te bellen. De doorschakeling wordt dan nml genegeerd.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Buttetfly, is het probleem inmiddels verholpen door de KPN Monteur en kan je weer gebruik maken van de vaste telefoon?
Reputatie 7
Badge +15
We hebben helaas geen reactie meer van jou mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat het probleem is verholpen door dat KPN monteur. Mocht dit niet het geval zijn dan weet je ons te vinden!

Reageer