E-book actie KPN

Inderdaad, ook ik heb vandaag zo'n vriendelijke brief ontvangen. Maar de zaak werkt niet. Heel irritant voor iets wat als een cadeautje is bedoeld.
PS Duim moet naar beneden. Ik vind dit NIET leuk. Waar is het desbetreffende ikoontje?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo FvdLoo, welkom op het KPN forum. Erg irritant dat het niet werkt. Je mag 3 ebooks uitzoeken via de special pagina van Bol.com KPN Eindejaarsactie
- Selecteer maximaal drie ebooks door op ‘+ebook’ te klikken
- Ga naar je winkelwagen en voeg je unieke kortingscode toe bij ‘Code invoeren’, druk op het '+' icoon om je kortingscode te bevestigen en kies voor ‘Verder naar bestellen’
- Log in met je bol.com account of maak een bol.com account aan
- Kies voor ‘Naar betalen’ en daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Let op: Controleer of de korting goed verrekend wordt

Als bovenstaande niet lukt hoor ik het graag 🙂
Dank je Nadia. Inmiddels is het gelukt dankzij de instructies van een vd forumleden. Niet dankzij de instructies uit de brief van KPN dus. Daarmee kom je niet op de gewenste pagina van bol.com uit. Evengoed leuk dat het nu wél gelukt is. F
Reputatie 7
Badge +10
Hey FvdLoo. goed om te lezen dat het is gelukt. Daar is de KPN community ook voor, we helpen elkaar hier graag. Jammer dat de instructie van de brief je op het verkeerde spoor zet. Wil je een foto maken van de brief? Ik kan deze niet ongedaan maken uiteraard, maar ben wel benieuwd waar de link je naartoe stuurt. Alvast bedank 🙂

Reageer