Beantwoord

E-mail van onbekende afzender ontvangen

• 26 april 2016
  • 4 reacties
  • 534 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik had net weer een mailtje gehad van een bedrijf dat ik niet ken, maar dat wel bestaat. Er stond voor mij een naam in die mij niet bekend was. Daar was ie aan gericht. Hoe kan dat dan dat ik die mail op mijn mailadres krijg? Ik heb hem alleen gelezen, verwijderd en daarvoor ook de afzender geblokkeerd, want ik heb nooit zaken gedaan met dat bedrijf en mijn ouders ook niet.

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door PeterG 26 april 2016, 15:44

fame29 schreef op 26 apr '16 om 15:12u
Hallo, ik had net weer een mailtje gehad van een bedrijf dat ik niet ken, maar dat wel bestaat. Er stond voor mij een naam in die mij niet bekend was. Daar was ie aan gericht. Hoe kan dat dan dat ik die mail op mijn mailadres krijg? Ik heb hem alleen gelezen, verwijderd en daarvoor ook de afzender geblokkeerd, want ik heb nooit zaken gedaan met dat bedrijf en mijn ouders ook niet.

Dit heb je goed gedaan hoor. Ik krijg soms ook vreemde mails die helemaal niet aan mij gericht zijn. Kennelijk een emailadres gelijkend op neem ik (dan) aan. Zo lang je er niet op in gaat is 't okee.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Is dit geen spoofing?
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb deze vraag misschien gesteld in een ander topic, maar dat kan ik niet zo gauw vinden. Sorry als het dan een dubbel topic is.
Reputatie 7

fame29 schreef op 26 apr '16 om 15:12u

Dit heb je goed gedaan hoor. Ik krijg soms ook vreemde mails die helemaal niet aan mij gericht zijn. Kennelijk een emailadres gelijkend op neem ik (dan) aan. Zo lang je er niet op in gaat is 't okee.

Reputatie 6
Badge +13
Oke Peter, dank voor de duidelijkheid en geruststelling.

Reageer