Beantwoord

Echo als ik gebeld wordt

  • 18 October 2020
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb precies dezelfde klacht. als mijn telefoon op luidspreker staat geeft de beller aan dat de echo verdwenen is. Heeft u al een oplossing gevonden?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 25 October 2020, 18:13

Bekijk origineel

3 reacties

ik heb ook problemen met een echo; sinds 2 weken een SamsungA51; degene die mij aan de lijn heeft, hoort zichzelf echoën.

Soms wordt het minder als ik twee meter verderop ga staan.

Niet alleen op kantoor, maar ook thuis is dit een probleem. Wat kan dit zijn? Bij mijn vorige toestel (Sony) nooit een probleem. Dezelfde SIM-kaart en alles..

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @STH2003 en @ilsebeks! Welkom op ons Forum. Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel drukken dan normaal:tired_face: . Het zou mooi zijn als ik jullie beide in een keer kan helpen. 
Klopt het dat je dit probleem hebt sinds je de Samsung gebruikt, Ilse? 
@STH2003 Welk toestel gebruik jij? 

Ik moet eerlijk bekennen dat het op dit moment geen bekend issue is, dus ik vermoed dat het aan het toestel ligt. Dit kunnen jullie testen door de simkaart eens (tijdelijk) in een ander toestel te stoppen. Als het probleem dan verholpen is, dan weten we dat we moeten zoek in software/hardware/instellingen van het toestel. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van jullie gehoord, dus ik ga ervan uit dat jullie het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!:hugging:

Reageer