Beantwoord

echo tijdens bellen met mobiel

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 5009 keer bekeken

sinds kort hoort iedereen die mij belt of wie ik bel een echo. Zelf hoor ik er geen maar de ander dus wel. als ik hem op luidspreker zet dan horen ze geen echo. Ik heb een Samsung s10. Hopelijk kan iemand me helpen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 26 October 2020, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @mobieltje22, welkom op ons forum!

Dit klinkt als een probleem met de microfoon van jouw toestel. Ik heb een aantal tips voor je.

  1. Herstart het toestel. Dit klinkt misschien heel simpel, maar het kan veel problemen verhelpen.
  2. Verwijder accessoires. Accessoires als een hoesje of screenprotector kunnen invloed hebben op de werking van het toestel. Het is daarom goed om uit te sluiten of het probleem hierdoor wordt veroorzaakt.
  3. Toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit is misschien wat rigoureus, maar kan zeker helpen. Zorg er wel voor dat je van tevoren een back-up maakt van jouw toestel.  Het zou zonde zijn als je alles kwijt raakt.

Als bovenstaande tips niet hebben geholpen, is het een idee om jouw toestel ter reparatie aan te bieden. Dit kan ook als jouw toestel niet verzekerd is. De reparatiekosten worden uiteraard altijd van te voren besproken. Wil je graag van tevoren checken of een reparatie aan de orde is, dan kan je eventueel ook bij één van onze KPN winkels langsgaan om advies in te winnen.