Beantwoord

Er is storing maar niet vermeld

  • 17 December 2019
  • 13 reacties
  • 205 keer bekeken

Er is een storing, maar kpn blijft aangeven, geen storing. Dit misschien eens goed bijhouden ?

icon

Beste antwoord door Lyd83 17 December 2019, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hoi @Lydiahup . Welkom op het forum.

Wat voor storing is er gaande? Kun je me meer vertellen?

Het geheel modem doet t niet. Dus geen internet, tv, telefoon etc

Kpn kan ook online niks eraan doen, werkzaamheden in de straat, waaraan geen idee, maar op de site nog steeds: geen storingen of werkzaamheden.

6351 cw 

Dat is vervelend, @Lyd83 . Zie je dat er ergens gewerkt wordt? Hebben je buren hier ook last van?

Branden er nog lampjes op het modem? Zo niet, kun je dan een andere stroomgroep proberen? Alle info is welkom.

Kun je ook je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Het geheel modem doet t niet.

Lijkt me geen storing in je buurt, maar eerder van je modem.

Brandt het powerlampje op je modem? Zit de stekker van de stroomadapter goed in stopcontact / stekkkerdoos? En in geval van stekkerdoos: staat de schakelaar dáárop aan?

Welke lampjes branden in welke kleur?

En kun je ook aangeven welke Experiabox je gebruikt. (?)

Ik heb alles al geprobeerd, in de straat zijn ze niet thuis of geen kpn. 

Het zou fijn zijn als geïnformeerd kon worden of er daadwerkelijk een kabel is geraakt in de straat. Werkmensen kunnen mij niks zeggen.

Ook handig de telefoonlijn van KPN. Wordt de verbinden verbroken en doorverwezen naar de site!

Ik weet niet of ik kpn mee verhuis, altijd problemen

Kleur vn het modem lampje:  rood

Experia box v 10 a

Helaas is ons systeem niet zo geavanceerd dat we direct weten als er iets stuk is bij een klant. We zijn hierin afhankelijk van jouw melding.

Voor de snelste afhandeling kun je het beste bellen met 0800 0402 bellen (gratis) en inspreken ‘storing’ . Je komt dan vanzelf bij een medewerker.

Ik kan dit ook voor je doen maar dan heb ik je gegevens nodig (dit is niet heel praktisch als er acute storing is)

Kun je in dat laatste geval je profiel aanvullen en hier een seintje geven?

Goh....al 2 keer gebeld. Ingesproken:  storing.

85 %kan via internet worden opgelost, verbinding wordt verbroken.. ..top hoor

Hmm. Dat is knap waardeloos. Dan ga ik het voor je proberen.

Kun je je profiel aanvullen en mij waarschuwen?

Ik heb net eindelijk telefonisch contact gehad. Er komt een nieuw modem

Oeh. Gelukkig maar. Ik hoop dat dat het probleem gaat verhelpen, @Lyd83 . Zo niet, laat het weten!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.