Beantwoord

Even een pluim aan KPN!

Eergisteren dikke storing aan de Experia V8 box. Alleen de voedings LED brandde, verder niets. Alles resetten, incl de glasvezel NT1. Nog niets.
Geen telefoon, geen TV en geen internet. En dat laatste vond vooral mijn gamende puberzoon heel erg.

KPN gebeld, natuurlijk de hele riedel van resetten doorlopen, nog niets. Dus vervolgens werd een monteur ingevlogen. Dit kon echter pas de dag erna dus die avond stond de glasvezel "uit".

Kregen wij als compensatie, omdat we een alles-in-een abonnement hebben, ieder 50GB (gigabyte) aan data op ons mobiele abonnement zodat we deze als Wifi access point konden gebruiken! Bij elkaar 150GB !!

Deze krijgen we natuurlijk nooit op in een maand maar prachtig gebaar. Was overigens best wel lekker rustig, een avond zonder TV 😁

Goed opgelost KPN ! Dikke pluim

En nee, ik werk niet bij KPN maar wel in de ICT en weet uit ervaring dat je dit soort complimenten niet vaak krijgt maar wel eens verdient !!

mvg C.J. Bleeker
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 december 2018, 10:52

Goedemorgen C.J. Bleeker, bedankt voor je bericht!

Super fijn om te lezen dat het in jouw geval zo snel opgelost is, en dat je gebruik hebt kunnen maken van die extra GB's om de avond door te komen. Toch wel fijn om iets achter de hand te hebben, maar ook wel weer eens gezellig inderdaad zo'n avondje zonder! Bedankt voor de pluim, ik zal hem zeker ook even doorspelen naar de rest van de collega's! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen C.J. Bleeker, bedankt voor je bericht!

Super fijn om te lezen dat het in jouw geval zo snel opgelost is, en dat je gebruik hebt kunnen maken van die extra GB's om de avond door te komen. Toch wel fijn om iets achter de hand te hebben, maar ook wel weer eens gezellig inderdaad zo'n avondje zonder! Bedankt voor de pluim, ik zal hem zeker ook even doorspelen naar de rest van de collega's! 😃

Reageer