Beantwoord

Experia box geeft hoge piep

  • 1 April 2019
  • 4 reacties
  • 2014 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn experia box stoort met een hoge toon
is hier iets aan te doen of mag ik hem omruilen?

Mvg,
frank
icon

Beste antwoord door Reverend frank 3 April 2019, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Reverend frank , heb je soms de ZXV10 H220N? Die heeft daar vaker last van.
Soms wordt hij ook (erg) warm en krijgt een geelbruine plek in de behuizing.

Bel dan de KPN klantenservice (gratis) op 0800 0402 (24/7 bereikbaar), deze Experia Box wordt tegenwoordig (zeker bij klachten) standaard omgeruild.

Of
Je wacht hier op de reactie van een KPN moderator. Zou je dan alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
@Reverend frank Hoi Frank. Welkom op het forum!
Je bent al helemaal op de hoogte gebracht door @RBxx . Mocht je willen dat ik er voor je induik, geef me even een seintje! 🙂
@RBxx

Goedemorgen,

De klantgegevens zijn naar boven gekomen!
ik zal vandaag of morgen aan de slag gaan
dank u wel voor de informatie en ook aan @Erwin_
En een prettige dag toegewenst.

Mvg,
Frank
Jij ook een fijne dag gewenst en als je mijn hulp nodig hebt, weet je mij te vinden!