Beantwoord

Experia v8 doet het niet meer

  • 16 May 2019
  • 15 reacties
  • 3796 keer bekeken

Badge
Sinds vanmorgen heb ik geen wifi en tv meer. Op mijn experia box v8 knipperen af en toe alle lampjes maar geen een lampje blijft branden.
icon

Beste antwoord door SuuskeS 17 May 2019, 18:21

Bekijk origineel

15 reacties

Badge
Zoals je ziet er brandt geen enkel lampje

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Suuske26,

dat is erg vervelend, ik begrijp uit je verhaal dat je helemaal geen gebruik kunt maken van de diensten van KPN?

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Heb je deze modem eens een reset gegeven?


• Steek een pen of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘Reset’ (F) aan de achterzijde van het modem.
• Houd een aantal seconden ingedrukt. Laat het puntig voorwerp direct los als het Power lampje rood gaat branden.
De KPN Experia Box start nu opnieuw op en de fabrieksinstellingen terugzetten in de KPN Experia Box. Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet!
Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Broadband’ en ‘Internet’ weer branden.
Het is wel zo dat je de wachtwoorden van je WiFi weer opnieuw moet instellen.
Laat je het even weten of het gelukt is?
Badge
Hoi Dennis. Nee zelfs de reset doet het niet. Hij reageert nergens op.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis. Nee zelfs de reset doet het niet. Hij reageert nergens op.
Dan is deze echt defect, heb je je Forum profiel al aangevuld met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan zal een KPN mederwerk(st)ers hier na gaan kijken. 😉
Badge
Ja heb ik gedaan
Reputatie 7
Badge +22
Ja heb ik gedaan
Oké, ik heb inmiddels een berichtje gestuurd naar de KPN Moderators, hopelijk pakken ze dit snel op, en hoop dat dit probleem snel wordt opgelost. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Suuske26 Ik zie dat er al actie ondernomen is via een andere weg. Voor later vandaag is er een afspraak met een monteur gepland, als ik het goed zie. Laat je weten of alles goed is opgelost?
Enig idee hoe laat hij komt, want ik zit nu bij de tandarts....
Reputatie 7
Badge +20
De monteur komt ergens tussen 17.00 en 19.00 en volgens mij krijg je altijd een sms als hij/zij onderweg is.
Weet je zeker dat hij vandaag komt? Had vanmorgen voor de zekerheid een afspraak voor morgen er in gezet omdat vandaag niet lukte via de site. Maar ik heb liever vandaag natuurlijk. Ik ben thuis nu.
Reputatie 7
Badge +22
De monteur komt ergens tussen 17.00 en 19.00 en volgens mij krijg je altijd een sms als hij/zij onderweg is.
@SuuskeS is de monteur al inmiddels geweest?
Hoi Bart, nee, niemand gezien.
Heb zelf nu via de kpn site een monteur ingepland voor morgen van 17.00-19.00 uur. Wil je checken of die wel komt?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Bart, nee, niemand gezien.
Heb zelf nu via de kpn site een monteur ingepland voor morgen van 17.00-19.00 uur. Wil je checken of die wel komt?

Ik kan dat nu niet checken, daar hebben we een KPN moderator voor. @Bart_ zal hier morgen op terugkomen. 🙂
Hallo. Inmiddels is de monteur langs geweest. Het modem was helaas overleden. Maar we hebben gelukkig een nieuwe en als werkt weer. Bedankt voor alle hulp. Case closed!
Reputatie 7
Badge +22
Hallo. Inmiddels is de monteur langs geweest. Het modem was helaas overleden. Maar we hebben gelukkig een nieuwe en als werkt weer. Bedankt voor alle hulp. Case closed!
Wat fijn dat het is opgelost @SuuskeS! Dan kun je in ieder geval weer gebruik maken van de diensten van KPN. 😉👍🏼

Reageer