Beantwoord

experiabox hapert vaak

• 10 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik heb een experiabox zxv10 h220n
de verbindingen zijn zeer traag en de verbinding voor de televisie valt regelmatig uit, 2 tot 3 keer in de week.
Kan ik een nieuwe box ontvangen,

groet
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 augustus 2018, 11:25

Goedemorgen Remco, ik neem het even over van Marina!

Bedankt voor de gegevens, ik heb even in het systeem gekeken. Ik zie dat je op 10 augustus ook een nieuwe tv-ontvanger hebt ontvangen van ons, is dat probleem al enigszins opgelost met de ruiling? Ik zal ook de Experia Box alsnog vervangen, vanwege de trage verbindingen. Morgen na 14.30 kan je deze omruilen bij BP Express Ingen, de oude lever je direct in (in een doos met ordernummer erop geschreven, instructies krijg je via SMS). Neem hierbij je legitimatiebewijs mee, zodat ze weten welk pakket voor jou is en dat je het opgehaald hebt ?

Veel plezier met het nieuwe apparatuur!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ranhaack, welkom op het Forum. We horen de klachten i.c.m. dit modem vaker. We kunnen jouw modem omruilen voor een nieuwe variant. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat je z.s.m. een nieuw modem in huis hebt 🙂
Ik heb de gegevens ingevoerd,

groet Remko an Haack
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Remco, ik neem het even over van Marina!

Bedankt voor de gegevens, ik heb even in het systeem gekeken. Ik zie dat je op 10 augustus ook een nieuwe tv-ontvanger hebt ontvangen van ons, is dat probleem al enigszins opgelost met de ruiling? Ik zal ook de Experia Box alsnog vervangen, vanwege de trage verbindingen. Morgen na 14.30 kan je deze omruilen bij BP Express Ingen, de oude lever je direct in (in een doos met ordernummer erop geschreven, instructies krijg je via SMS). Neem hierbij je legitimatiebewijs mee, zodat ze weten welk pakket voor jou is en dat je het opgehaald hebt ?

Veel plezier met het nieuwe apparatuur!

Reageer