Beantwoord

Factuur ontvangen, maar ik ben geen klant


Ik kreeg zonet een mail voor het beyalen bedrag van 135 euro. Ik dacht zelfs geen klant bij jullie te zijn maar wilde dit toch eerst es chekken. Hij was toegekomen op het emailadres ******.
Kan je deze voor mij eens nagaan??

Admin: e-mailadres uit de tekst gehaald i.v.m. privacy en titel van je bericht aangepast.
icon

Beste antwoord door PeterG 10 augustus 2016, 18:20

Heel verhaal getypt maar weer weggehaald vóór ik op de knop gedrukt heb.

Het is namelijk een valse email


Hij staat nu namelijk hier vermeld: http://www.kpn.com/valseemail .

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Wat is het verzendadres van deze mail?
Hij staat, nog, niet tussen: http://www.kpn.com/valseemail .

En bij herlezen zie ik dat je een .be adres hebt. KPN levert geen diensten in België, dus is het wel héél raar. Zeer onwaarschijnlijk dat het een échte mail is.
Reputatie 7
Heel verhaal getypt maar weer weggehaald vóór ik op de knop gedrukt heb.

Het is namelijk een valse email


Hij staat nu namelijk hier vermeld: http://www.kpn.com/valseemail .
Het adres is internetdiensten-noreply@kpn.com
Ook wanneer ik op de factuur klik kan hij deze zelf nie openen
In de link hieronder ontvangt u de factuur van KPN.

Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal EURO 135,00. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.

Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.

Uitleg van uw factuur
Klik hier voor uitleg over uw factuur.

Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op kpn.com/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de opbouw van de factuur, de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice

Reageer