Beantwoord

Foutcode zender niet beschikbaar

• 29 april 2018
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Steeds foutcode melding zap naar andere zender en terug. Stekker eruit opnieuw opstarten na kwartier weer alles weg zelfde foutmelding

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 mei 2018, 17:42

Hoi Moes, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
De foutcode 'zender niet beschikbaar' is een die vaker voorkomt, maar ook snel weer weg is. In jouw geval dus helaas niet 😞 Mag ik vragen op welke manier je de tv-ontvanger hebt aangesloten op de Experia Box? Gaat dit direct met een kabel, of gebruik je een draadloze adapter (DVS) er tussen? En waar heb je de stekker van uit getrokken, de tv-ontvanger of de Experia Box? Tot slot, heb je meerdere tv-ontvanger thuis die ook deze melding geven?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moes, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
De foutcode 'zender niet beschikbaar' is een die vaker voorkomt, maar ook snel weer weg is. In jouw geval dus helaas niet 😞 Mag ik vragen op welke manier je de tv-ontvanger hebt aangesloten op de Experia Box? Gaat dit direct met een kabel, of gebruik je een draadloze adapter (DVS) er tussen? En waar heb je de stekker van uit getrokken, de tv-ontvanger of de Experia Box? Tot slot, heb je meerdere tv-ontvanger thuis die ook deze melding geven?
Reputatie 7
Badge +19
Hi Moes, ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Heb je de aansluiting kunnen nakijken? Of is het probleem inmiddels niet meer actueel?
Steeds foutcode melding zap naar andere zender en terug. Stekker eruit opnieuw opstarten na kwartier weer alles weg zelfde foutmelding Welke foutcode is dat? Zonder die code weten we niet wat het probleem is.

Reageer