Vraag

Foutcodes op tv en internet

  • 22 May 2019
  • 9 reacties
  • 1352 keer bekeken

Sinds november hebben wij thuis een tv en internet bundel.eerder hadden we al eens foutmeldingen of slechte internet verbinding. Helaas komen er steeds vaker foutmeldingen die zichzelf niet oplossen. Alle spullen zijn net nieuw en door kpn geleverd. Is dit bij meer mensen zo?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Saraoo . Welkom op het forum.
Wat jammer dat jouw diensten niet optimaal zijn. Dat is zeker niet de bedoeling. Laten we samen een oplossing zoeken!
Ik heb iets meer info nodig over wat er mis gaat. Zo te lezen heb je zowel met internet als met tv storing. Wat de televisie betreft: Kun je vertellen hoe het is aangesloten? Zit er een kabel tussen de experiabox en jouw tuner? Heeft de internet storing te maken met wifi? Zo ja, wil ik als eerste dit wifi stappenplan aanraden.
Eigenlijk is alle info welkom. Des te meer wij weten, des te beter is het advies dat ik kan geven 🙂
Ja hoor al meer als een half jaar storing op de lijn. Deze zit buiten mijn huis maar toch wil kpn een monteur sturen
Oh, soms sturen we een monteur om het vervolg proces op gang te brengen. Waar gaat het precies mis? Is er ergens een kabel kapot?
Begrijp ik uit jouw verhaal dat er nu iets loopt? Komt er een monteur? Als je mijn hulp nodig hebt, laat het weten!
Hoi @Eva dj . Ik heb niks meer gehoord. Is alles ondertussen opgelost?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!
Nee nog steeds storing op storing
Oh, jee, @Eva dj . Dat kan niet de bedoeling zijn. Heb je meer informatie voor mij? Nu tast ik een beetje in het duister. Wat gaat er precies mis?
Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Op die manier kan ik inzien wat er allemaal al geprobeerd en besproken is. 🙂
https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-diensten-464441

Eva, waarom ben je niet wat duidelijker over je probleem en heb je niet meer gereageerd in je eigen topic?
Zo kan niemand je helpen.
Hi Saraoo, bij mij werkt alles goed. Bij jou inmiddels ook? Ik heb geen reactie van jou meer gezien.