Vraag

foutmelding 303

  • 3 September 2020
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik krijg al ongeveer 2 maanden dat mijn tv steeds foutmelding code 303 geeft. Wordt steeds erger. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Isabella smit 

Verschijnt foutcode 303 of 842 in beeld? Dit betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met het netwerk van KPN. Klik hieronder op de link, en volg deze stappenplan:

Foutcode 303 of 842 oplossen

Reputatie 7
Badge +15

@Isabella smit Welkom op het forum. Wat vervelend dat je steeds deze foutcode krijgt. Ik zie dat @Dennis Schreve al een super goede tip heeft gegeven en ook de vragen van @Joep1965 zijn belangrijke vragen. Is het op deze manier gelukt?

Reputatie 7
Badge +15

@Isabella smit We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!