Beantwoord

gebeld door 085 7732731

  • 29 October 2020
  • 8 reacties
  • 926 keer bekeken

Ben zojuist gebeld door 085 7732731 in naam van ‘servicepoint’ KPN met een aanbieding mijn vaste diensten te verlengen. Klopt dit? Is tamelijk agressief en hadden niet alle gegevens juist.

icon

Beste antwoord door Wolveman 1 November 2020, 12:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Je bent toch niet met die club in zee gegaan mag ik hopen?

Dit zijn Scammers!!!!  https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0857732731

Ze sluiten een "wurg"contract met je en je bent voor een paar jaar hun melkkoe!

Reputatie 7
Badge +13

@Isfan1974 Als ik de recensies zo bekijk is dit echt geen zuivere koffie. Ik kan mij alleen maar aansluiten bij het eerdere advies om dit nummer niet op te nemen en te blokkeren. Als je nog vragen voor mij hebt dan beantwoord ik die graag!

Nummer informatie volgens ACM :

acm: 0857732731

  • Relatienaam

    SpeakUp B.V.

Verder weet ik er niets van, cq van de status van die club, wjb of Wolveman wel ?

Die “wieheeftgebeld” vertrouw ik ook weer niet op voorhand, daar kan een ieder zijn ongenoegen op zetten.

Reputatie 7

Nummer informatie volgens ACM :

acm: 0857732731

  • Relatienaam

    SpeakUp B.V.

Verder weet ik er niets van, cq van de status van die club, wjb wel ?

Die “wieheeftgebeld” vertrouw ik ook weer niet op voorhand, daar kan een ieder zijn ongenoegen op zetten.

Nee, ik weet verder ook niets van die club. Wat is wel weet is dat, als je bij de KvK ingeschreven staat, je regelmatig gebeld wordt door bedrijven die je op slinkse wijze een contract proberen aan te smeren. Met name energiebedrijven zijn hier zeer volhardend in.

Ja, inderdaad, als ik ongevraagd benaderd wordt dan ben ik op mijn hoede, cq dan valt zo’n bedrijf juist af.

Maar er is een trend gaande dat alle onbekende nummers als verdacht worden gezien en 085 al helemaal en dat is ook weer niet nodig.

De site van dit bedrijf ziet er gelikt uit maar dat zegt natuurlijk weer helemaal niets, en zo zijn er nog heel veel telefoon en/of voip bedrijven. Zo wordt het kiezen voor een betrouwbare partij uiterst lastig, als ik iets zoek op voor mij onbekend terrein dan ga ik eerst te rade bij bekenden die mij voor zijn gegaan, maar ook dat lukt niet altijd . .

zojuist door dit nummer gebeld - normaal beantwoord ik dit soort nummers niet, maar nu dacht ik… ff koekje van eigen deeg geven - jongeman zegt inderdaad namens KPN te bellen - ik vraag: hoe kom je aan mijn (geheime) nummer en ben je daadwerkelijk in dienst bij KPN? - hij kon er niet meteen op antwoorden - daarna gaf hij aan te weten dat ik internet heb via KPN - ik vraag: ja en? - dan heb ik een geweldige korting voor u - ik zeg: nou, je weet schijnbaar alles al van mij, dus zie ik die korting die je hebt wel op mijn volgende rekening verschijnen - klik - tuut tuut tuut tuut tuut - nou ja, hangt die vriendelijke jongeman zomaar op :wink:

Reputatie 7
Badge +13

@ProblemChild Hahaha, kwam hij de beste man er niet meer uit nee? Zodra je inderdaad even door begint te vragen wordt het vaak leuk of minder beleefd van hun kant. Ik zou persoonlijk wel het nummer blokkeren puur voor de gemoedsrust.

Reageer