Beantwoord

Gebeld door KPN, maar vertrouw nummer niet

  • 17 November 2021
  • 2 reacties
  • 429 keer bekeken

Hoi!

 

ik word geregeld gebeld door +31 88 775 10 28. Zij claimen van kpn te zijn en te bellen met een aanbieding ivm mijn abonnement. Ik twijfel of ik dit kan vertrouwen. Is dit kpn of een door kpn ingeschakelde verkoper?

Paul

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 18 November 2021, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paulusb11 ,

Dit telefoonnummer is gelieerd aan KPN. Het wordt gebruikt door een door KPN ingehuurd belbedrijf. 

bron : moderator Bart_Z 

Hij staat er wel tussen: 

  • 0887751000 – 0887751099

Hier wordt de reeks mee bedoelt, dus ook alle tussenliggende nummers. 

 

Wees wel heel voorzichtig met wat je zegt. Voor je het weet sluiten zij een abonnement voor je af. Het kan geen kwaad om zelf ook onderzoek te doen op de website van KPN wat de beste opties zijn voor jou. 

 

Er komen veel klachten binnen over deze nummers. De informatie op bijvoorbeeld Telguard is  niet mals.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Paulusb11, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat @Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. We hebben inderdaad een aantal telefoonnummers waarmee we bellen voor verkoop- en servicecampagnes. Als je op de link klikt vind je hier meer informatie over. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.