Beantwoord

Gebeld over gratis Wifi onderzoek

Vrijdag laat in de middag gebeld door anoniem nummer.
Hij was van Kpn en wouw weten hoe het met mijn wifi verbinding stond.
Ik vroeg nog netjes waarom of waar deze vraag vandaan kwam hij zei service van Kpn.
Onze wifi is zeker niet stabiel dus wij kwamen dan in aanmerking voor een gratis monteur.
Hij vroeg of mijn naam, adres, telefoonnummer en mailadres klopte ik heb dit bevestigd.
Hij wouw een afspraak in boeken maar in een keer was er een storing en hij hing vlug op met de mededeling dat Kpn mij terug zou bellen.
Net contact gehad met Kpn en is benoemd dat ik niet gebeld ben door Kpn.
zo vervelend dit wie heeft mij dan gebeld?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 mei 2018, 13:07

Hallo Engeltje, welkom op het forum. Goed dat je toch het zekere voor het onzeker neemt en dit navraagt. Ik kan bevestigen dat we inderdaad een actie hebben lopen waarbij we klanten benaderen voor wifiverbetering. Dit gaat door middel van mails, zoals wjb al laat zien. Als daar niet op gereageerd wordt, dan bellen we dit echter ook na. We zien dit meestal dan ook terug als notitie in ons algemene systeem. Ik zie alleen dat dit bij jou niet het geval is. Vandaar dat de collega aan de telefoon hier ook niets over kon zeggen.

Kun je eens in je mail kijken of je hier een e-mailbericht zoals in het screenshot van wjb over hebt ontvangen?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Engeltje17 schreef:

Hij vroeg of mijn naam, adres, telefoonnummer en mailadres klopte ik heb dit bevestigd.

Noemde hij jouw naam, adres, telefoonnummer en mailadres en heb jij deze alleen maar hoeven bevestigen met ja of klopt of iets dergelijks?
Of vroeg hij jou om jouw naam, adres, telefoonnummer en mailadres?
Hij noemde mij gegevens en vroeg om een bevestiging
Reputatie 7
Engeltje17 schreef:

Hij noemde mij gegevens en vroeg om een bevestiging

Dan denk ik toch echt dat het wel KPN is geweest die jou gebeld heeft alleen dat dat niet geadministreerd is waardoor dit niet bekend is bij klantenservice. Er loopt namelijk wel een actie tot eind mei t.a.v. het verbeteren van de wifi thuis. Zelf heb ik geen telefoontje gehad, maar een mailtje.

Ik heb er geen gebruik van gemaakt want de wifi bij ons thuis is uitstekend.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Engeltje, welkom op het forum. Goed dat je toch het zekere voor het onzeker neemt en dit navraagt. Ik kan bevestigen dat we inderdaad een actie hebben lopen waarbij we klanten benaderen voor wifiverbetering. Dit gaat door middel van mails, zoals wjb al laat zien. Als daar niet op gereageerd wordt, dan bellen we dit echter ook na. We zien dit meestal dan ook terug als notitie in ons algemene systeem. Ik zie alleen dat dit bij jou niet het geval is. Vandaar dat de collega aan de telefoon hier ook niets over kon zeggen.

Kun je eens in je mail kijken of je hier een e-mailbericht zoals in het screenshot van wjb over hebt ontvangen?
Reputatie 7
Erik_ schreef:

Als daar niet op gereageerd wordt, dan bellen we dit echter ook na.

Dan zullen jullie mij misschien ook nog proberen te bellen. Weet dan dat anonieme nummers bij ons geblokkeerd zijn en dat wij dus niet zullen opnemen. Overigens is dat ook niet nodig, de wifi bij ons thuis is uitstekend. ☺

Reageer