Beantwoord

Geen bereik in Bergamacht sinds maart 2020

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Sinds gisteren hebben we geen bereik meer op onze 2 prive telefoons met kpn. 

Ook hebben wij 2 mobiele telefoons van ons werk, ook deze zitten beide bij Kpn.

 

Op alle vier de telefoons hebben we sinds gisteren geen bereik meer. 

Op de site van KPN is geen storing te vinden.

 

Wat is er aan de hand? Lijkt alsof de mast eruit ligt in onze woonplaats? 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 April 2020, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rwesbeek, welkom op het forum hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Hebben jullie inmiddels wel weer bereik? Als het probleem nog steeds speelt, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

IK heb het één en ander ingevuld.

Het probleem speelt nog steeds. 

 

Inmiddels heb ik vanuit KPN de bevestiging gekregen dat er inderdaad een storing is. Volgens mij zijn ze er nu mee bezig in de kpn mast. 

 

We hopen dat het voor het weekend is opgelost. Het is natuurlijk apart dat het zo lang moet duren, en al helemaal als je thuis moet werken. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik heb navraag gedaan bij de technische dienst en er zijn inderdaad problemen met de mast bij jullie, waar de komende dagen aan gewerkt zal worden. Op de 6e zouden deze werkzaamheden afgerond moeten zijn en hoort alles weer goed te werken.

Helaas dus pas na het weekend, dit soort werkzaamheden vragen altijd veel tijd, het kan dus niet sneller dan het nu gaat. Het is wel mogelijk dat de situatie de komende dagen al iets verbetert, voordat alles weer helemaal is zoals het hoort. Daar hoop ik op voor jullie!

Ondanks dit wat tegenvallende nieuws, wel een goed weekend gewenst!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rwesbeek, hoe is het nu gesteld met het netwerk? Werkt alles weer naar behoren of hebben jullie nog steeds problemen met het bereik?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!