Beantwoord

Geen internet / bellen & tv

• 20 juni 2018
  • 10 reacties
  • 223 keer bekeken

Wij hebben al vanaf maandag geen internet / bellen & tv, (postcode is 3247 Dirksland). Ook directe buren niet. Heb al 3 x met de helpdesk gebeld en zij kunnen ook niets melden hoelang het gaat duren.
Is er al iets meer bekend?

Groet Hans
icon

Beste antwoord door Erwin_ 20 juni 2018, 09:56

Oef. Dat duurt al een flinke tijd, hhogendoorn. Ik heb zojuist ook een check gedaan op jouw adres en dan geeft het systeem aan dat iets mis is in de wijkcentrale. Ik vind dit wel érg lang duren. Ik heb voor jou navraag gedaan en hoop snel antwoord te hebben. Ik wil even zeker weten dat het automatische systeem wel doet wat het moet doen! Ik zal je vandaag in ieder geval een update geven!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @hhogendoorn
Je kunt ook hier kijken of er storing is in je buurt en eventueel hoe lang het gaat duren.
Er wordt niets gemeld van een storing.
Reputatie 7
Badge +18
Welke experiabox heb je?
welke lampjes branden op je Experiabox?
Is er ook een rood lampje? en zo ja welke?
Wat geeft je TV-ontvanger aan? een error of gewoon een tv-zender?
Bij internetledje brand rood en service oranje. Maar ik ben niet de enige in de wijk (straat) met dit probleem , zelfde bij buren / overburen. Er was maandag iets mis in de wijkcentrale maar is nog niet opgelost, vind het wel lang duren
Reputatie 7
Badge +17
Oef. Dat duurt al een flinke tijd, hhogendoorn. Ik heb zojuist ook een check gedaan op jouw adres en dan geeft het systeem aan dat iets mis is in de wijkcentrale. Ik vind dit wel érg lang duren. Ik heb voor jou navraag gedaan en hoop snel antwoord te hebben. Ik wil even zeker weten dat het automatische systeem wel doet wat het moet doen! Ik zal je vandaag in ieder geval een update geven!
Ik heb zojuist een bericht gehad dat de storing hopelijk om 15:00 verholpen is. Wel een beetje jammer dat bij de postcodecheck nu staat dat de start van deze storing vandaag om 11:00 was, terwijl dit toch echt al dag 3 is dat het internet eruit ligt.
Hoor van thuis dat alles weer in orde is!
Reputatie 7
Badge +10
Dit zie ik bij xs4all (=hetzelfde netwerk)
zws dezelfde storing ?

=======
Melding: [storing] - Storing omgeving Middelharnis - Internet van XS4ALL

Gemeld door: Suzanne
Afdeling: helpdesk
Categorie: Internet van XS4ALL
Datum melding: dinsdag 18 juni 2018
Begintijd: 15:14
Geschatte tijdsduur: Onbekend
Reputatie 7
Badge +17
Hierbij de beloofde update: Er lag een knooppunt uit. Een glasvezel verbinding. Die is ondertussen hersteld en voor de meeste klanten werken de diensten weer. Toch zijn er bij sommmige adressen nog issues geconstateerd en men is druk bezig om hier ook de oorzaak van weg te nemen. Ik hoop uiteraard dat dát snel opgelost is.
Reputatie 7
Badge +17
De status bij ons is nu dat de storing is opgelost. Mocht iemand dit topic lezen en merken dat hij/zij nog steeds issues ervaart laat het weten! ( omgeving Middelharnis, uiteraard ).

Reageer